Uvjeti korištenja stranica znanost.org.
Connect povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj.
 
   Edukacija  Gosti  Hrvatska  Inozemstvo  Osvrti  Posao  Razno  Znanost

 
Naslovnica    Linkovi   Urednistvo   O portalu   Pravila   Donacije Baza    Party    Gallery    E-Connect    WikiFF    Science Initiatives
 
Članovi
Korisničko ime

Lozinka

Remember me
Zaboravili ste lozinku?
Niste clan CONNECT-a?

Što je connect::portal?
Portal je mjesto za komunikaciju i razmjenu informacija među članovima connecta koji povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj. Članovi zajednice mogu dodavati tekstove po svojoj želji za koje misle da bi ostalima bili od interesa. (opširnije)

Izdvajamo
Connect::Portal::Gosti

dr.sc. Bojan Žagrović, znanstveni direktor MedILS-a
(opširnije)

Akademik Ivan Supek
(opširnije)

Prof.dr. Dražen Vikić-Topić
Tema gostovanja: nova pravila za prijavu znanstveno- istraživačkih projekata (opširnije)

Domagoj Račić
Tema gostovanja: "Otok znanja" (opširnije)

doc. dr. sc. Dragan Primorac
Tema gostovanja: postavite pitanje ministru(opširnije)

Dr. Miroslav Radman
Tema gostovanja: MedILS (opširnije)

Prof. dr. sc. Pero Lučin, predsjednik UO Nacionalne Zaklade za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske (opširnije)
Connect::Portal::Osvrti
Rubrika u kojoj članovi Connecta objavljuju svoje analize, osvrte, intervjue, ...

Prijašnji prilozi :
Promocija na PMF-u: cijena 2000 kuna!
Sliku prvog ekstrasolarnog planeta obradio hrvatski znanstvenik
Komunikacija znanosti - od industrijskog do informacijskog doba
Povratak znanstvenika iz dijaspore
Marin Soljačić dobitnik nagrade Adolph Lomb iz područja optike
Kultura plagiranja
Interview: Vjesnikovo novo ruho
BBCev Horizon
Dijalog povodom Projekta Družba-Adria o izvozu ruske nafte kroz Jadran
Transfer "know-how" vs. gomilanje informacija
Neuronski kôd - ulazak u Matrix
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (drugi dio)
Razgovor sa Pavom Barišićem, tajnikom organizacijskog odbora Prvog kongresa hrvatskih znanstvenika
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (prvi dio)
Službeno-neslužbeno sa FER-a
Planeti ponovo postavljaju pitanja
Interview sa Steven Squyresom, voditeljem znanstvenog tima Mars Rovera
Understanding Melodies of Cosmic Strings
Otkriva li Hubble nove planete?


Posao:

Par prijeloga   PDF  Print  E-mail 
Poslao/poslala: Saša Zelenika  
2005.02.18. 13:49

S obzirom na poziv za ideje i razmisljanja o Connectu et al. u hrvatskoj znanosti u 2005. godini, imam par prijedloga:

1) Pokusajmo u Hrvatskoj pokrenuti znanstveno-popularni casopis koji se, za razliku od vecine clanaka o znanosti u dnevnim novinama pa cesto i na Connectu, ne bi bavio "pretresanjem" znanstvene politike, nego bi pokusao mladima i ne tako mladima na popularan nacin (tako da to bude zanimljivo i djetetu od 10 godina, i penzioneru) pribliziti izvaredna postignuca znanosti. Na Connectu nas je registrirano vec vise stotina, pa ako svatko svaki kvartal (3 mjeseca) napise slovom i brojkom jednu (1) stranicu o "svom" podrucju, mozemo svaki mjesec imati casopis od stotinjak stanica. Da li bi casopis onda bio publiciran on-line i/ili i u hard-copy (papir) verziji, ostavljam na diskusiju. Duje B. mozda na ovu temu ima vise ideja.
2) Zalozimo se da se na svim sveucilistima u Hrvatskoj ustroje Alumni organizacije koje bi, nezavisno od velikih nacionalnih tema i (opet) politike, imali za jedini cilj boljitak odgovarajucih sveucilista. To sto svaka od tih organizacija ima vec u Saboru svoje potencijalne clanove, moze onda samo pomoci da do tog boljitka stvarno i dode.
3) Ajmo se svi skupa malo vise baviti nasim studentima, a malo manje samim sobom, nasim zvanjima, izborima, ... Da citiram malo samoga sebe (ne s ciljem povecanja impact factora), predlazem s tim ciljem sljedeci pristup nastavi (koji sam predlozio i u svom prilogu za Prvi kongres hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva), koji bi po mom skromnom misljenju, naravno dopunjen svim dobronamjernim prijedlozma vas koji se sa tim odrednicama slazete, trebao postati dio nekakvog kodeksa ponasanja na nasim sveucilistima:
ü 
Studenti moraju biti aktivan dio nastavnog procesa.
ü 
Samo interakcija nastavnika sa studentima može osigurati aktivno sudjelovanje studenata u obrazovnom procesu.
ü 
Svaki student ima pravo na najbolje moguće obrazovanje. S tim ciljem se obrazovni proces mora fleksibilno prilagoditi potrebama i interesima svakog pojedinog studenta.
ü 
Samo nastavnici koji su spremni učiti od svojih studenata i iz pitanja koja oni postavljaju mogu osigurati stimulirajuće obrazovno okružje za studente.
ü 
Nastavni proces je potrebno permanentno poboljšavati na temelju reakcija studenata na isti, te na temelju spremnosti nastavnika da investiraju svoje vrijeme i trud u taj proces.
ü 
Kvalitativna razina obrazovnog procesa, kao i znanstvenog rada na visokom učilištu, može se osigurati i poboljšati samo ako se u tijeku nastave između nastavnika i studenata razvije timski duh kod kojeg svi članovi tima pridonose zajedničkom cilju.
ü  Prof. mora stoga biti profesor ali i vrhunski profesionalac i to ne samo na svom znastvenom području nego i u nastavi, u ophođenju sa studentima i u odnosu prema radu.

Komentari (clanova koji su komentirali: 8)
Komentara po autoru:    3 3 2 2 2 1 1 1

#1: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 14:28:13
Quote:
1) Pokusajmo u Hrvatskoj pokrenuti znanstveno-popularni casopis koji se, za razliku od vecine clanaka o znanosti u dnevnim novinama pa cesto i na Connectu, ne bi bavio "pretresanjem" znanstvene politike, nego bi pokusao mladima i ne tako mladima na popularan nacin (tako da to bude zanimljivo i djetetu od 10 godina, i penzioneru) pribliziti izvaredna postignuca znanosti.

 
 
Evo da odmah uzvratim s malo zanimljivih informacija po ovom pitanju. Naime, prije par dana došao sam u kontakt s Gordanom Jelavićem, urednikom jednog novog hrvatskog tjednika, čiji će nulti broj (tj. pilot) izaći kroz koji tjedan. Pojedinosti ne mogu odati jer redakcija ozbiljno priprema promo kampanju za lansiranje tjednika, pa ćete ih već sve na vrijeme čuti.  
 
 
Kako mi je Gordan rekao, tjednik će biti formata 'Globusa', a bavit će se prvestveno pozitivnim temama u hrvatskom društvu i šire, te bi željeli dio prostora posvetiti i znanosti. Želja im je privući zainteresirane suradnike-autore koji bi pisali o ovakvim temama. Stoga, ako ima zainteresiranih, mogu se ili javiti meni pa ću im proslijediti Gordanove podatke, ili mogu postati kakav komentar u ovu raspravu pa će to Gordan već pročitati...


#2: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 15:10:36
Prijedlog o časopisu nije loš, mislim da bi (ako se nađe netko tko bi bio spreman sve to i koordinirati) moglo ispasti nešto dobro iz te ideje.


#3: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 15:39:50
Mene je oduvijek privlacila ideja o radu na nekom popularno-znanstvenom casopisu. Bilo je jedno razdoblje kada je stvarno falilo takvih casopisa u Hrvatskoj. 
 
Medjutim, evo sada na hrvatskom trzistu imamo dobre casopise sa puno stranica: 
Drvo Znanja 
National Geographic - Croatia 
Meridijani 
(ima jos, ali se sad ne mogu sjetiti koji) 
 
Pa me sve vise preokupira pitanje: koliko takvih casopisa zavrsi u skolskim klupama, koliko klinaca se uopce interesira za njih, koliko nastavnika ih koristi u nastavi... 
Ima li netko od connectovaca neku statistiku o tome? 
 
Usprkos svemu tome, mislim da ako postoji zelja ljudi u Connectu da nesto naprave na tom polju, ja sam definitivno za to da se pokusa. I to moze biti casopis koji ce pokrivati sve uzraste (inace, pisati za klince je vjerojatno i najteze od svega).  
 
Ono najbitnije u takvom poduhvatu je pitanje: tko ce sve od Connectovaca to koordinirati i prakticki pokrenuti taj projekt?


#4: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 16:35:28
Ne znam da li još izlazi časopis Priroda, vrlo dobar popularnoznanstveni časopis koji sam čitao kao srednjoškolac. Što se tiče ideje da connectovci pokrenu nešto, vjerojatno bi daleko izvedivije bilo on-line izdanje, čak ne ni časopis koliko zbirka članaka. Američki National Health Museum je prije više od 10 godina pokrenuo projekt na kakav ciljam, pod nazivom Access Excellence, adresa je www.accessexcellence.org .


#5: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 17:06:46
Quote:
vjerojatno bi daleko izvedivije bilo on-line izdanje

 
Sto se on-line casopisa tice, sa tehnicke strane Connect-ovci ce imati (uskoro) dosputan servis za kolaborativno kreiranje dokumenata.  
 
To u praksi znaci da svatko tko zeli napisati neki popularno-znanstveni tekst ili prezentirati neku multimediju, imat ce za to mjesto i alat. Prednost tog alata biti ce u tome da svatko moze nadopunjavaiti, ispravljati i prosirivati pocetni tekst, i tako jedan tekst na neku temu vremenom moze prerasti u citavu up-to-date enciklopediju.  
 
U praksi se pokazuje problemom to da ipak nema dovoljno ljudi voljnih nesto takvo pisati. Stoga ce biti potrebno osigurati i neke honorare za autore i time potaknuti ljude da nesto napisu. Sto pak znaci da nam treba fund-raising, sa cime smo nedavno zapoceli (honorari za tako nesto su samo dio fund-raisinga portala - detalje planiram staviti na portal sto prije i pozvati sve Connectovce da pomognu).  
 
Ali ponovo se vracamo na pocetno pitanje: ima li netko voljan da sve to koordinira? 
Jer radi se o vremenski zahtjevnom poslu. 
 
A ako se stvar i pokrene, trebat ce poceti razmisljati kako te materijale dovesti do ucenika, nastavnika, kao i opcenito javnosti. To znaci da ce se morati osmisliti i projekt kojim ce se ti materijali "reklamirati" u skolama, te pokazati im kako ih koristiti u nastavi. (o ovome smo vec imali slicnu raspravu
 
Mozda je ovo pravi trenutak da se sakupe ideje i sugestije. Tko zna, mozda iz svega i izraste neki casopis.


#6: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 17:11:39
ja bih rado sudjelovala.stvarno je prilicno tesko laicima objasniti neke posebitosti bazicne znanosti.znam koliko je meni bilo tesko ljudima objasnit sto je uopce molekularna bilogija(kojom se bavim).rado bih pisala za djecu ako se pokrene nesto takvo.pri koordinaciji isto mogu pomoci(ako nije problem sto trenutno zivim u Svicarskoj),ali ne mogu preuzeti odgovornost glavnog pokretaca(moj sef ocekuje da ipak doktoriram u zadanom roku 8) ). 
kad smo vec kod interesantnih znanstveno-popularnih programa u Svicarskoj postoji Djecije Sveuciliste (informacije nazalost samo na njemackom).tu djeca uistinu odlaze na sveuciliste gdje ih asistenti poducavaju i pokazuju im zanimljive eksperimente.tako da se djeci od malih nogu usadi ideja o visokom obrazvanju.i u HR bi se moglo nesto slicno organizirati


#7: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 18:35:51
Pa jedna opcija moze biti da nas par (dakle, i ja sam zaiteresiran) okupimo oko tog novog casopisa (o kojem bi ipak morali u dogledno vrijeme saznati nesto vise) nekavu "znanstvenu redakciju" koja onda moze biti "embrio" tog novog casopisa. 
Ali, bilo bi zanimljivo cuti i sto mislite o druge dvije tocke (alumni i pristup nastavi).


#8: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 19:48:22
Rado ću pomoći oko vođenja redakcije, osobito oko PR i promo dijela tog 'projekta' - za razliku od Sanje, ja više nemam nikakvog šefa koji bi mi sjedio za vratom i bilo što zahtjevao od mene... :)


#9: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 20:17:37
Nisam htio trčati pred rudo s prijedlozima, ali i ja sam mislio pošto je Duje trenutno na honorarima i bez (pretpostavljam) striktnih radnih obveza, a ima volje za ovakav posao, da bi bio dobro riješenje za koordinatora, pogotovo ako se i plati od spomenutog fund-raisinga.


#10: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-18 22:46:07
Ideja o casopisu je svakako dobra. 
Mislim da se zainteresirani ("znanstvena redakcija koju spominje Sasa) mogu dogovoriti sto i kako. 
Ovdje je izneseneno nekoliko prijedloga i mogucnosti. 
-pomoci oko casopisa koji je vec u pripremi i koji ima interes za zanonst. u tom slucaju se od strane zainteresiranih connectovaca moze oformiti grupa koja bi koordnirala cijelu stvar, tj. komunicirala s tim casopisom i dogovarala s ostalim clanovima Connecta kad i koji clanak tko salje, nesto kao Connect::suradnja s medijima, koja ima potencijala prerasti u puno veci i samostalan projekt 
-zajednicko kreiranje on-line dokumenata. u trenutku kad se taj servis pokrene biti ce posala po pitanju organizacije, motiviranja i slicno. to je opet nesto sto zaintersirana grupa moze uzeti na sebe 
(to bi bila Connect:Svastara ili Connect:Enciklopedija ili sto se vec dosjetite) 
-izdavanje posebnog on-line casopisa, koji moze poceti skromno u okviru connecta i takoder se moze razviti u samostalan i opsezan projekt 
-izdavanje tiskanog casopisa sto je jos veci posao u odnosu na on-line casopis i takoder moze poceti malo u okivru connecta, te se zatim prosiriti i prerasti u samostalnu pricu 
 
Mislim da bi se zainteresirani trebali dogovoriti oko toga sto zele i kako zele, recimo ako je koordinator Sasa ili Duje, i jave mu se Sanja i Ivan to je vec cetvero ljudi. Nakon sto se postavi tocno sto bi se zeljelo postici mozemo se dogovoriti i kako bi to ostvarili i od kud bi se krenulo. 
Dakle cim se dogovorite medusobno javite svima na portal kao i nama koji radimo na projektu Connect pa mozemo napraviti plan za dalje. 
 
Jos jedno mjesto na kojem bi connectovci mogli naci mjesta za pisanje su Connect Novosti. 
U okviru Connect izasla su dva broje Novosti, za koje je u planu da izadu u tiskani casopis. To se nece dogoditi ove godine (osim naravno ako se ne nade netko zainteresirani) vec bi moglo sljedece. 
Ovdje je rijec o nesto drugacijem casopisu, u smislu da bi to bilo prije svega namjenjeno clanovima Connecta. Kako je Connect heterogen teme mogu biti raznolike i moglo bi se naci mjesta za sto sta zanimljivog napisati.


#11: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-19 00:11:32
Quote:
Ajmo se svi skupa malo vise baviti nasim studentima, a malo manje samim sobom, nasim zvanjima, izborima, ...

 
Ovo bi trebali reci predavaci na sveucilistu. 
Danas su za predavace studenti nuzno zlo koje stoji na putu njihovog bavljenja znanoscu. Trud oko studenata im ne donosi nikakve bonuse, losa predavanja nisu sankcionirana, tako da je jednostavnije baviti se znanoscu i zapostaviti studente. A to je pogotovo lako ako mislis da su studenti niza bica. 
 
Quote:
dio nekakvog kodeksa ponasanja na nasim sveucilistima

 
Dok god se uz taj kodeks ne vezu sankcije i bonusi koji se strogo provode to ce biti samo mrtvo slovo na papiru. 
Navedeni prijedlozi su temelj Bolonjske deklaracije. Koliko se ona provodi dovoljno pokazuje nacin na koji se studiji prilagodjavaju - stari programi se jednostavno preimenuju i nista se ne zeli promjeniti. Jer to zahtjeva previse truda.


#12: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-19 23:14:45
Dobro, ako pokusamo sa Dujom kao koordinatorom, a Sanja, Ivan, Dejan i ja mu pokusamo biti, s obzirom na nase druge obaveze, nekakve barem privremene i povremene lijeve i desne ruke i noge, uz Connect::suradnju, da li cemo krenuti on-line ili kao podlistak tog novog casopisa? Duje, ti koji si u tim krugovima mozda mozes najbolje procijeniti sto je najbolje kao prvi korak. Mozda o tome mozemo mi i eventualni drugi zainteresirani nastaviti mailovima. 
Ono sto me pak cudi je da nitko osim Ivice nema potrebu komentirati odnos prema nastavi i studentima, iako je medu Connectovcima veliki broj nastavnog osoblja. Mozemo li tu mi pokusati uloziti taj trud koji Ivica ne vidi, pa nesto pokrenuti?


#13: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-20 00:40:27
[QUOTEDuje, ti koji si u tim krugovima mozda mozes najbolje procijeniti sto je najbolje kao prvi korak. [/QUOTE] 
 
Pitanje od milijun dolara (može i kuna...) je svakako: koliko je connectovaca voljno i zainteresirano pisati. Točne teme nisu toliko bitne, bitno je da svako toliko (npr. jednom mjesečno) mogu složiti po jedan tekst. Svi zainteresirani 'autori' mogu se javiti izravno meni na moj mail (imate ga, naravno, u connect bazi... :) ) a ja ću kroz slijedećih desetak dana složiti kratki priručnik o pisanju popularnih tekstova - ništa jako duboko teorijsko i profesionalno, nego više kao kratki šalabahter i zbirka tehničkih uputa o tome na što treba obratiti pažnju prilikom izrade takvih tekstova. Naravno, slobodno možete poslati i tekstove koje možda imate gotove ili u pripremi, pa ću vam ih malo 'recenzirati' i predložiti vam dorade i promjene (ako budu potrebne), te ih (ako budete htjeli) pokušati progurati u koju od tiskovina s kojima surađujem - ako ništa drugo, kad ih dotjeramo, možemo ih objaviti na portalu i pitati connect zajednicu za feedback.


#14: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-20 01:44:18
Slazem se da je prvo pitanje tko sve zeli pisati i da li takvih ima dovoljno. No isto tako mislim da je dobro da se dogovorite i po pitanju sto i kako. Iz nekoliko razloga  
-tako bi se lakse saznalo tko bi sve zelio pisati (tj. tema i nacin na koji ce se pise moze biti presudna za neciji interes, npr. netko bi bas volio pisati tekstove za djecu) 
-takoder na taj nacin ce postati jasnije sto treba pokernuti. Npr. u rubrici Connect portala Osvrti, članovi Connecta objavljuju svoje analize, osvrte, intervjue,.... Dakle tu su tekstovi namjenjeni prije svega Connectovcima, ali i od moguceg interesa ostalima koji svrate na portal, ako zelite pisati nesto takvo onda za pocetak nije potrebno pokretati jos nesto vec u dogovoru s Dejanom raditi na redovnom updatanju te rubrike. Ako pak zelite pisati za sve od djece pa nadalje onda bi trebalo nesto novo. Connect:surdanja ili Popularno-znanstveni:Connect ili sto vec.  
Slazem se da ce vjerojatno lakse biti ako ideju oformite mailovima i bilo bi super kad bi se svi zainteresirani javili pa da se iskristalizira sto bi to bilo. 
 
Sto se tice nekih inicijativa vezanih uz odnos s studentima. Sve konkretno sto mi pada na pamet da bi clanovi connecta mogli napraviti usko je vezano uz suradnju i dobru volju ljudi koji rade s studentima. A problem su cesto upravo oni ljudi koji ju nemaju tj.  
oni koji ne pokazuju interes za kvalitetnu nastavu i studente nece pokazati interes za neku inicijativu koja bi isla poboljsanju istog. ne pada mi na pamet sto bi i kako po tom pitanju, osim pozvati sve da se drze smjernica za kvalitetan pristup nastavi koji su navedeni u pocetnom postu. Nesto po tom pitanju radi se i cinjenicom da su clanovi connecta i studenti, kao i time da se na portalu raspravlja i o tome (imali smo npr. raspravu o konkretnom kolegiju studija molekularne biologije). Takoder clanovi Connecta na portalu razmjenjuju informacije i o ponudama za phd, postdoc, diplomski, financiranje strucnih praksi, stipendije ili sto vec, pa je i to nacin da studenti dodu do ljudi kojima je stalo do kvalitetnog rada s studentima. ....ako ima netko neku konkretniju ideju.....


#15: (Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2005-02-22 16:32:15
Dragi mladi kolege, 
Drago mi je da ste puni inicijativa i da ste spremni na njima raditi. Javljam se jer imam stanovitoga iskustva u uređivanju časopisa. Jedan sam od dvojice pokretaca preuredbe Periodicum biologorum i zatim 20 godina njegov glavni urednik. 
Iz toga Vam iskustva predlažem ovo. Nemojte osnivati novi časopis nego se "priključite" postojećem (npr. Prirodi) i nosite ga svojim prilozima i entuzijazmom. Dakako, razmišljajte odmah i o digitalnoj verziji. Razgovarajte s glavnim urednikom prof. dr. Oskarom Springerom. Nadam se da ćete se moći sporazumjeti. Vrijedi i razmisljati o novome tjedniku koji se sprema, kao i o tome da pišete za postojeća glasila. Vjerujete mi, najlakše je časopis započeti, ali treba trajati.trajati


Komentiranje i uvid u autore komentara je omoguceno clanovima Connect zajednice. Kako biste se ukljucili, ispunite kratak formular i registrirajte se.


   znanost.org
   CONNECT
   Nebo na Poklon
   Svemirsko ljeto 2007
   Ljetna skola astronomije
   Ljudski boravak u Svemiru
   Sastanak FHA 2007
   Skola Medijskog Pracenja
   Casopis INDECS
   SIWA 2007
Teme:
Dogadjanja
Wed Nov 26 @08:00AM
Seminar: Pravo na obrazovanje


Rasprave o 2. kongresu hrvatskih znanstvenika

Kalendar dogadjanja
November 2008
M T W T F S S
27282930311 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
This month

Zadnje komentirano
Internet, dezinformatori i znanstvena novinarka
(20 kom., prije 18 hrs.)
Zastoj u radu portala
(15 kom., prije 1 dan/a.)
cross citations
(21 kom., prije 1 dan/a.)
Civitas, znanstvenici i mediji protiv nasilja
(1 kom., prije 2 dan/a.)
Postotak (više) i visoko obrazovanih u Hrvatskoj
(29 kom., prije 10 dan/a.)
Započela javna rasprava o strategiji energetskog razvoja republike Hrvatske
(1 kom., prije 10 dan/a.)
Obama novi predsjednik SADa - dobitak za znanost
(30 kom., prije 10 dan/a.)
Novi list proširio rubriku 'Znanost' na 8 stranica
(7 kom., prije 11 dan/a.)
Gunther Wuchterl - stranac koji dolazi za sveučilišnog profesora prirodnih znanosti u Hrvatsku
(62 kom., prije 11 dan/a.)
Prezentacija Energetske strategije Hrvatske
(15 kom., prije 11 dan/a.)

Tekstovi proteklih dana
Srijeda
Obama novi predsjednik SADa - dobitak za znanost
Tko se još sjeća akcije 'Index'?
Utorak
Postotak (više) i visoko obrazovanih u Hrvatskoj
Gunther Wuchterl - stranac koji dolazi za sveučilišnog profesora prirodnih znanosti u Hrvatsku
Ponedjeljak
'Isprika akademiku Vladimiru Paaru, doc. dr. sc. Nilsu Paaru, članovima povjerenstva za izbor doc. d
Zahtjev za javnom isprikom dr.sc. Zorana Škode
Nedjelja
Sveučilišni Oz: epizoda 'Ja i moj rektor također'
A European Partnership For Researchers
Subota
Guy Paić: Veliki sudarivač hadrona u CERN-u
Petak
Obračun profesora na Građevini

 
top


Disclaimer: poslane vijesti ne odražavaju nužno mišljenje Društva znanost.org, već individualnih članova connect zajednice. 2008.11.22. 09:40h CET

 
johnsmith@fizika.pmfst.hr