Uvjeti korištenja stranica znanost.org.
Connect povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj.
 
   Edukacija  Gosti  Hrvatska  Inozemstvo  Osvrti  Posao  Razno  Znanost

 
Naslovnica    Linkovi   Urednistvo   O portalu   Pravila   Donacije Baza    Party    Gallery    E-Connect    WikiFF    Science Initiatives
 
Članovi
Korisničko ime

Lozinka

Remember me
Zaboravili ste lozinku?
Niste clan CONNECT-a?

Što je connect::portal?
Portal je mjesto za komunikaciju i razmjenu informacija među članovima connecta koji povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj. Članovi zajednice mogu dodavati tekstove po svojoj želji za koje misle da bi ostalima bili od interesa. (opširnije)

Dogadjanja
No Latest Events

Kalendar dogadjanja
September 2010
M T W T F S S
30311 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
This month

Izdvajamo
Connect::Portal::Gosti

dr.sc. Bojan Žagrović, znanstveni direktor MedILS-a
(opširnije)

Akademik Ivan Supek
(opširnije)

Prof.dr. Dražen Vikić-Topić
Tema gostovanja: nova pravila za prijavu znanstveno- istraživačkih projekata (opširnije)

Domagoj Račić
Tema gostovanja: "Otok znanja" (opširnije)

doc. dr. sc. Dragan Primorac
Tema gostovanja: postavite pitanje ministru(opširnije)

Dr. Miroslav Radman
Tema gostovanja: MedILS (opširnije)

Prof. dr. sc. Pero Lučin, predsjednik UO Nacionalne Zaklade za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske (opširnije)
Connect::Portal::Osvrti
Rubrika u kojoj članovi Connecta objavljuju svoje analize, osvrte, intervjue, ...

Prijašnji prilozi :
Promocija na PMF-u: cijena 2000 kuna!
Sliku prvog ekstrasolarnog planeta obradio hrvatski znanstvenik
Komunikacija znanosti - od industrijskog do informacijskog doba
Povratak znanstvenika iz dijaspore
Marin Soljačić dobitnik nagrade Adolph Lomb iz područja optike
Kultura plagiranja
Interview: Vjesnikovo novo ruho
BBCev Horizon
Dijalog povodom Projekta Družba-Adria o izvozu ruske nafte kroz Jadran
Transfer "know-how" vs. gomilanje informacija
Neuronski kôd - ulazak u Matrix
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (drugi dio)
Razgovor sa Pavom Barišićem, tajnikom organizacijskog odbora Prvog kongresa hrvatskih znanstvenika
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (prvi dio)
Službeno-neslužbeno sa FER-a
Planeti ponovo postavljaju pitanja
Interview sa Steven Squyresom, voditeljem znanstvenog tima Mars Rovera
Understanding Melodies of Cosmic Strings
Otkriva li Hubble nove planete?


Posao:

Ministar Primorac podnio ostavku   PDF  Print  E-mail 
Poslao/poslala: Damir Kovačić  
2009.07.01. 16:50
Hrvatska radio televizija je objavila izjavu ministra Primorca o podnošenju ostavke na mjesto ministra znanosti RH.

Primorac je za HINA-u izjavio:
Došao sam na poziv Ive Sanadera i s njim odlazim

Vijest na HRT-ovom web-u

Komentari (clanova koji su komentirali: 7)
Komentara po autoru:    6 2 2 2 1 1 1

#1:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-01 17:01:48
Današnji dan je zanimljiv..... Portali su barem na kratko ostavili po strani Simonicu i Antu.


#2: nadrimagistar
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-01 17:11:47
Predsjednik Hrvatske stranke prava Anto Đapić izjavio je kako odbija dati ostavku, a pozive na njegovu smjenu ili ostavku na čelno mjesto u stranci ocijenio je glupostima, javlja Hina. I to 1.7.


#3:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-01 18:58:47
 
Nešto se priča o nekakvom bankrotu? Jesu li to ozbiljne slutnje ili samo novinarske priče? Uostalom, što se dogodi sa Državom kada uđe u bankrot? Tko će tada znanost financirati? 
 
Zna li itko išta o tome :?  
 
 
A još i gospodin Primorac najavljuje "nastavak uspješne znanstvene karijere", na način da je "dogovorio mjesto savjetnika za obrazovanje u izraelskoj vladi" - kakve su ovo kontradiktorne izjave? Hoće li se nastaviti baviti profesionalno politikom ili znanosti? 
 
 
Ništa mi nije jasno :cry


#4:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-01 21:13:08
Quote:
 
Ništa mi nije jasno  

 
 
Postavite ideju + eksperiment = ? Možda uspije ;)


#5: #4
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-01 21:16:55
 
Hehehe, moram priznati da ste me nasmijali :)


#6: a u međuvremenu
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-02 19:17:13
Učenici loši u matematici i fizici, hrvatski znaju za trojku 
 
Velika razlika u znanju učenika gimnazija i strukovnih škola. Čak 28 posto učenika strukovnih škola palo na ispitu iz matematike, 40 posto gimnazijalaca je dobilo četvorku, a 13 posto peticu  
 
Vjesnik


#7:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-02 20:14:24
 
Rezultati me ne iznenađuju. 
 
 
Nadam se da će se objaviti rezultati po školama, tako da se vidi koja srednja škola koliko vrijedi.


#8:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-02 20:23:25
Na #6/#7: Mene rezultati iznenađuju, ali ne oni strukovnjaka nego gimnazijalaca, koji su bolji nego što bih očekivao. Ne znam jessu li gimnazijalci bolji sada nego su bili u moje doba, ali ako ih 11% zna fiziku za peticu, ili se radi o reprezentativnom uzorku gimnazija, ili je pak test bio prelagan.


#9:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-02 23:41:01
#8 
 
Pošto je riječ o ispitima za Državnu maturu, mora se naglasiti da postoje dvije razine toga ispita: osnovna i više razina. 
 
Primjerke tih ispita možet vidjeti ovdje: http://www.ncvvo.hr/drzavnamatura/c/portal/layout?p_l_id=PUB.1001.14 
 
 
Dakle, pitanje je da li je učenicima dana osnovna ili viša razina iz fizike.


#10:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-02 23:45:28
 
P.S. pobrkao sam matematiku sa fizikom. Izgleda da iz fizike ne postoji više razina. Neobično.


#11:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-03 08:44:02
Quote:
Mene rezultati iznenađuju, ali ne oni strukovnjaka nego gimnazijalaca, koji su bolji nego što bih očekivao. Ne znam jessu li gimnazijalci bolji sada nego su bili u moje doba, ali ako ih 11% zna fiziku za peticu, ili se radi o reprezentativnom uzorku gimnazija, ili je pak test bio prelagan.

 
 
Potpisujem. Pretpostavljam da ste htjeli reći "o NE reprezentativnom uzorku".  
 
Mali zbunjujući rezultati...


#12: na #9 i #11
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-03 09:01:38
Quote:
Pošto je riječ o ispitima za Državnu maturu, mora se naglasiti da postoje dvije razine toga ispita: osnovna i više razina. (...)  
Dakle, pitanje je da li je učenicima dana osnovna ili viša razina iz fizike.

 
 
Dvije razine postoje samo za obvezne predmete (hrvatski, strani jezik, matematika). 
 
Za izborne predmete, među koje spada i fizika, postoji samo jedna razina ispita, i ona odgovara 'višoj' razini, odnosno gradivo programa opće gimnazije iz tog predmeta. 
 
Tazlog zašto je tomu tako je što izborni predmeti de facto služe isključivo kao nadomjestak za prijemne, dok obvezni predmeti služe i kao preduvjet za završavanje srednje škole. Budući da je u jednom razdoblju pripreme projekta državne mature ova bila obvezna i za strukovnjake (prema novom zakonu koji je stupio na snagu prošle godine nakon učeničkih prosvjeta matura je obvezna samo za gimnazijalce, a strukovnjaci ju mogu polagati ako žele, ali ne moraju), onda je ta 'osnovna' razina trebala poslužiti kao osigurač da će i svaki učenik strukovne škole s 'najtanjim' programom iz obveznih predmeta biti u stanju položiti taj ispit, a da ne mora dodatno učiti obvezne predmete do razine znanja gimnazijalca, mimo onoga što je učio u programu vlastite škole. 
 
Što se tiče reprezentativnosti uzorka (#8 i #11), uzorak zapravo nije reprezentativan u smislu da pokriva kompletnu učeničku populaciju, jer budući je fizika izborni predmee, onda se navedeni rezultati odnose samo na one učenike koji su sami smatrali da im fizika dobro ide, odnosno da će im biti potrebna za upis na faks. Dakle, raspodjela je iz tog razloga 'nalegnuta' (iliti 'skewed') prema boljim ocjenama.


#13: # na 12
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-03 11:58:34
Quote:
 
Što se tiče reprezentativnosti uzorka (#8 i #11), uzorak zapravo nije reprezentativan u smislu da pokriva kompletnu učeničku populaciju, jer budući je fizika izborni predmee, onda se navedeni rezultati odnose samo na one učenike koji su sami smatrali da im fizika dobro ide, odnosno da će im biti potrebna za upis na faks. 

 
 
 
Ovo poprilično objašnjava rezultate.  
 
 
Pošto sam primijetio da radite u MZOS-u, iskoristio bi priliku da pitam hoće li se, iduće godine, na fakultetima gledati rezultati Državne mature ili će ostati prijemni ispiti?  
 
 
Imam i jedno osobno pitanje, koje sam Vam poslao na "Osobne poruke" :)


#14:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-03 13:33:42
Na #11: 
Quote:
Potpisujem. Pretpostavljam da ste htjeli reći "o NE reprezentativnom uzorku".  

 
Točno, htio sam reći nereprezentativni, hvala na uočenoj pogrešci. 
 
Iako, kad malo razmislim, možda je to dublji problem - možda ljudi u akademskoj zajednici i obrazovnom sustavu jednostavno ne znaju što je to reprezentativni uzorak u statističkom smislu. Možda misle da je reprezentativni uzorak onaj koji se bira poput nacionalne reprezentacije u nekom sportu. Ljudi poput profesora Paara ili Čatića redovito dokazuju izvrsnost hrvatske znanstvene zajednice ili hrvatskih inženjera birajući "reprezentativni" uzorak na taj način. A jedva da imaju za nogometnu momčad sastaviti...


#15: na #13
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2009-07-03 14:52:58
Quote:
hoće li se, iduće godine, na fakultetima gledati rezultati Državne mature ili će ostati prijemni ispiti?

 
 
Da. Svi fakulteti su prihvatili položenu državnu maturu kao preduvjet upisa. Više o tome kako će pojedini fakultet bodovati uspjeh na državnoj maturi pri izradi rang liste za upis može se naći u brošuri posvećenoj državnoj maturi
 
Neki će faksevi uz to imati i svoje dodatne specifične provjere određenih sposobnosti koje se ne mogu ispitati kroz državnu maturu. Npr. kineziološki faksevi će imati dodatno testove fizičkih sposobnosti, umjetničke akademije će imati provjeru talentiranosti, itd.


Komentiranje i uvid u autore komentara je omoguceno clanovima Connect zajednice. Kako biste se ukljucili, ispunite kratak formular i registrirajte se.


Podrška Portala

Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva

Zadnje komentirano
Zašto znanstvenici s iskustvom iz prakse nisu zanimljivi našim fakultetima?
(37 kom., prije 8 hrs.)
Citiranost i njena pouzdanost
(15 kom., prije 1 dan/a.)
Bill Gates: Zaboravite sveučilišta, web je budućnost obrazovanja
(16 kom., prije 2 dan/a.)
Održava li se na MEFST kolegij Homeopatija?
(8 kom., prije 2 dan/a.)
Milenij obnovljivih energija
(2 kom., prije 2 dan/a.)
Rebalans budžeta u Ministarstvu znanosti
(7 kom., prije 3 dan/a.)
Koločep kao utočište za znanstvenike
(7 kom., prije 8 dan/a.)
Primatolog Marc Hauser s Harvarda povlači rad u Cognitionu
(4 kom., prije 9 dan/a.)
Grafen ključan za brzo očitavanje genetskog koda
(7 kom., prije 9 dan/a.)
"Prijeti li nam zaista ledeno doba?" - Paar vs. Vinković
(71 kom., prije 15 dan/a.)

Tekstovi proteklih dana
Subota
Citiranost i njena pouzdanost
Četvrtak
Zašto su muški pauci bitno manji od ženskih?
Srijeda
Pitanje eticnosti
Ponedjeljak
Javni poziv za članove Upravnog odbora NZZ-a (po novom HZZ-a)
Četvrtak
Izmjene Zakona o NZZ-u
Srijeda
Uspjeh naših učenika na Međunarodnoj kemijskoj olimpijadi
Ponedjeljak
Intervju u Vjesniku: min. Radovan Fuchs
Petak
Snježana Kordić: 'Jezik i nacionalizam'
Da li će e-knjige ikad više biti nadomještene s tiskanim knjigama?
MZOŠ odlučilo o financiranju znanstvenih projekata

 
top


Disclaimer: poslane vijesti ne odražavaju nužno mišljenje Društva znanost.org, već individualnih članova connect zajednice. 2010.09.03. 07:28h CEST

 
johnsmith@fizika.pmfst.hr