Uvjeti korištenja stranica znanost.org.
Connect povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj.
 
   Edukacija  Gosti  Hrvatska  Inozemstvo  Osvrti  Posao  Razno  Znanost

 
Naslovnica    Linkovi   Urednistvo   O portalu   Pravila   Donacije Baza    Party    Gallery    E-Connect    WikiFF    Science Initiatives
 
Članovi
Korisničko ime

Lozinka

Remember me
Zaboravili ste lozinku?
Niste clan CONNECT-a?

Što je connect::portal?
Portal je mjesto za komunikaciju i razmjenu informacija među članovima connecta koji povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj. Članovi zajednice mogu dodavati tekstove po svojoj želji za koje misle da bi ostalima bili od interesa. (opširnije)

Izdvajamo
Connect::Portal::Gosti

dr.sc. Bojan Žagrović, znanstveni direktor MedILS-a
(opširnije)

Akademik Ivan Supek
(opširnije)

Prof.dr. Dražen Vikić-Topić
Tema gostovanja: nova pravila za prijavu znanstveno- istraživačkih projekata (opširnije)

Domagoj Račić
Tema gostovanja: "Otok znanja" (opširnije)

doc. dr. sc. Dragan Primorac
Tema gostovanja: postavite pitanje ministru(opširnije)

Dr. Miroslav Radman
Tema gostovanja: MedILS (opširnije)

Prof. dr. sc. Pero Lučin, predsjednik UO Nacionalne Zaklade za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske (opširnije)
Connect::Portal::Osvrti
Rubrika u kojoj članovi Connecta objavljuju svoje analize, osvrte, intervjue, ...

Prijašnji prilozi :
Promocija na PMF-u: cijena 2000 kuna!
Sliku prvog ekstrasolarnog planeta obradio hrvatski znanstvenik
Komunikacija znanosti - od industrijskog do informacijskog doba
Povratak znanstvenika iz dijaspore
Marin Soljačić dobitnik nagrade Adolph Lomb iz područja optike
Kultura plagiranja
Interview: Vjesnikovo novo ruho
BBCev Horizon
Dijalog povodom Projekta Družba-Adria o izvozu ruske nafte kroz Jadran
Transfer "know-how" vs. gomilanje informacija
Neuronski kôd - ulazak u Matrix
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (drugi dio)
Razgovor sa Pavom Barišićem, tajnikom organizacijskog odbora Prvog kongresa hrvatskih znanstvenika
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (prvi dio)
Službeno-neslužbeno sa FER-a
Planeti ponovo postavljaju pitanja
Interview sa Steven Squyresom, voditeljem znanstvenog tima Mars Rovera
Understanding Melodies of Cosmic Strings
Otkriva li Hubble nove planete?


Posao:

1. Hrvatski festival znanstvenog filma?   PDF  Print  E-mail 
Poslao/poslala: Mico Tatalovic  
2008.08.26. 16:18

Postovani clanovi Connecta,

Htio bih organizirati festival znanstvenog filma u Hrvatskoj, po uzoru na brojne takve festivale u inozemstvu. Molim da mi se jave zainteresirani za kolaboraciju na ovome projektu.

Popularno-znanstveni filmovi imaju vaznu ulogu u komunikaciji znanosti ali i edukaciji, kako u skolama tako i na sveucilistima. U zadnje vrijeme sve je vise festivala takvih filmova, npr. SCINEMA (kojega smo prikazivali u Rijeci i planiramo prikazivanje ovogodisnjeg programa na slijedecem Festivalu Znanosti u Prirodoslovnom Muzeju u Rijeci), Pariscience, Imagine Science Film Festival i mnogi drugi.

Koliko mi je poznato jos nema takvog festivala u Hrvatskoj iako bi ga bilo relativno lako, uz malo truda, entuzijazma i srece, organizirati.

Svi zainteresirani mi se mogu javiti ovdje komentarem ili e-mailom na mt415 AT cam.ac.uk

 

Komentari (clanova koji su komentirali: 10)
Komentara po autoru:    6 4 2 2 1 1 1 1 1 1

#1: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 17:24:06
Odlična ideja. Predlažem da projekcije budu u svim našim većim gradovima (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek). Računajte na našu suradnju i pomoć u Rijeci.


#2:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 17:35:50
Moguce je takav projekt napraviti kao nezavini, a moguce se je i "prikrpati" vec nekim postojecim projektima poput Festivala znanosti.  
 
U ZG-u to recimo nije toliki problem za organizirati i prije par godina sam imao osobne ambicije tako nesto (no ipak drugacije) pokrenuti u sklopu Festivala. Moja ideja je bila da se dovuku neki poznati hollywoodski filmovi koji ce privuci publiku, a onda da nakon njih znanstvenici imaju predavanje/dijalog s publikom sto je sve znanstveno/neznanstveno u filmu... Takva ideja mi je sinula nakon jedne inicijative Britanske vlade da plati svim srednjoskolcima da pogledaju film "The day after tomorrow" i onda da im znanstvenici (jedan od njih mi je i mentor ovjde) nakon projekcije odrze jedno kratko predavanje... Imao sam rezervirane predavace, imao sam i bukiranu dvoranu SC-a, no bilo je sve prekasno da se dobiju prava za prikazivanje.... 
 
U ZG-u to nije toliko komplicirano napraviti... Postoji SC i velika kino dvorana u sklopu nje koja je u vlasnistvu Sveucilista u Zagrebu i moguce ju je dobiti no naravno treba ju bukirati na vrijeme... Ostalo je pitanje promocije po skolama i fakultetima no ako se to na vrijeme napravi skole i njihovi profesori jako dobro reagiraju....


#3:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 17:58:46
#2 Zasto poznati hollywoodski filmovi? Ja recimo cijeli zivot idem  
iskljucivo na festivale di se moze vidjeti nesto razlicito, a ne ono cime smo stalno bombardirani, a to nije netipicno za gledaoce  
recimo umjetnickih filmskih festivala. Za manje komercijalni 
zanr vam je ponekad i jednostavnije s pravima.  
Recimo u SAD sam gledao na jednom festivalu snazni  
Tajvanski film s temom droge koji nema licencu za komercijalno 
prikazivanje u SAD (SAD imaju vrlo jaku cenzuru stranih filmova: 
film se moze prikazivati samo ako je prosao izvjesnu komisiju, 
a taj postupak je skup i mali filmovi nemaju sanse; to pitanje 
je povlacila EU u sporovima s SAD preko WTO ali nije uspila 
dobiti nikakav reciprocitet, a pri jednom pokusaju uvodjenja reciprociteta SAD je uveo protumjere pri uvozu sokova 
iz Evrope nakon cega se definitivno odustalo), no mogao 
se prikazati na nekomercijalnoj predstavi bez te skupe dozvole. 
Slicnih fenomena valjda ima i u drugim situacijama, a kad 
imate malo publike i sredstava improvizacija je cesto dobro rjesenje.


#4: na #2 i #3
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 18:21:34
Hollywodski filmovi su poznati vecini ljudi, dok umjetnicki i slicni filmovi, ukljucujuci popularno-znanstvene u pravilu privlace manje ljudi. Dakle slazem se da bi i takav pristup bio jako edukativan i vjerojatno privukao mnogo ljudi. 
 
Ipak, htio bih zadrzati komentare i raspravu na temi pokusaja organiziranja festivala popularno-znanstvenih filmova, koji su uglavnom kraci, cesto amaterski ili nezavisne produkcije. 
 
Dakle imamo potporu u Rijeci, takoder od Prirodoslovnog Muzeja i mozda nove Zvjezdarnice Akademskog Astronomskog Drustva gdje bi mogli prikazivati filmove. Takoder u Zagrebu kazete da postoji dobar prostor za odrzavanje samih projekcija. 
 
Mozda bi bilo dobro dobiti jos volontera iz drugih gradova koji bi mogli organizirati samu projekciju i promociju u svojim gradovima. 
 
Ja sam inace iz Rijeke, gdje sam i planirao bazirati festival, ali nema razloga da se ne prikaze i drugdje ako ima zainteresiranih. 
 
Sto se tice Festivala Znanosti, mislim da obicno bude puno dogadanja iovako u tih tjedan dana pa bi mozda bolje bilo organizirati filmski festival neovisno o tome?  


#5: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 18:54:19
"Hollywodski filmovi su poznati vecini ljudi, dok umjetnicki i slicni filmovi, ukljucujuci popularno-znanstvene u pravilu privlace manje ljudi." 
 
Koliko god je to tocno, redukcija kino ponude na blockbuster 
produkciju dovela je do samourusavanja kino kulture  
i propasti niza kina u Zagrebu krajem 90-tih.  
Sjecam se kad sam s prijateljicom jedno ljeto htio 
otici u kino (bili smo oba na praznicima s postdiplomskog u SAD) 
u Zagrebu i nismo naisli ni na jedan ponudjen film taj dan dok smo 
se nasli u Zagrebu koji nije Hollywoodski blockbuster pa nismo 
otisli u kino. U isto vrijeme je Ljubljana, grad koji je mnogo manji od Zagreba imao vise aktivnih kina (ne znam kakva je situacija 
danas) i s raznovrsnijom ponudom. Na kraju što predvidiva happy 
end limunada s dječjim sadržajem tipa "Plavuša s Harvarda" 
ponudi covjeku kao sadrzaj za ramišljanje, sjećanje ili čak  
za bijeg iz svakodnevne stvarnosti ?  
 
Nije nista bolji bio prijenos Blanke Vlasic s olimpijade na HRTu.  
Vise od 70% skokova njene konkurencije 
nije bilo prikazano nego su ga zauzeli prijenosi drugih atletskih 
dogadjaja tipa trcanje i reklame. Nije dosta da vidimo kako  
skace Blanka nego da vidimo ko je ispao na 199, kome je tesko 
skociti i slicno -- tek tada osjetimo pravu atmosferu.  
Pravi ljubitelj sporta zeli vidjeti takmicenje i 
kontekst suparnika, a poznavatelj sporta se i zanima za karaktere koji se u sportu koji voli pojavljuju. Ne znam koje je to takmicenje 
u kojem vidis samo jednog takmicara, a vecina drugih je preskocena. Onda ne moram ni gledati nego pogledam dnevnik u kojem ce biti snimka zavrsnog skoka. Zamislite redukciju nogometne utakmice na prikazivanje golova. To nema nikakvog sportskog duha.  
Slicno je sa skijanjem. Pogledajte si prijenose skijanja na austrijskoj TV, u naciji koja ima stvarnu ljubav prema tom sportu. Vidite vise od 30 reprezentativaca, u neskracenom prijenosu i intervjue s ljudima koji su poznati karakteri u tom sportu pa makar su i 27. ili 33. na cilju taj dan.  
To odrzava kontinuitet pracenja pojedinaca (to ima i odgojnu  
mjeru za mlade: u zizi je cjelovita slika puta sportasa, s uspjesima i padovima, ne samo najvisi uspjeh necije karijere i  
sutra novo ime).  
Ne vjerujem u ljubitelje skijanja koji gledaju samo onih par minuta  
dok se Kostelic ili Ana spusta niz stazu, a ne zanima ih niko drugi.  
Kultura isjecenog i maskriranog dozivljaja s pojednostavljenom fabulom, happy endom, reklamnim umecima, instant zvijezdama 
(tipa neki par koji se razvodi koji su novine preko noci proglasile 
najpoznatijim parom u Hrvatskoj, a recimo  
potpisnik ovog posta nije nikad prije za njih cuo, da se ne bi slijedeci tjedan mogao odvesti do posla da ne vidi pet naslovnica 
do posla s tom kvazivijescu)...takva limunada omladini u njenim emocionalnim godinama moze doduse ispuniti vrijeme ali ne cini 
stvarni materijal za refleksiju, razgovor, pa nije cudo da danasnja 
mlada generacija u Hrvatskoj osjeca veliki vakuum koji ispunjava 
žujom i drogom, a slavna zemlja znanja postaje regionalno poznata po rekordnom alkoholizmu mladih.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


#6: na #5
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 19:09:04
dobro, ajmo sada opet na temu festivala znanstvenog filma, ako ima jos konstruktivnih prijedloga i ljudi koji bi htjeli pomoci pri organizaciji na bilo kojem nivou.


#7:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 19:11:19
Quote:
Sto se tice Festivala Znanosti, mislim da obicno bude puno dogadanja iovako u tih tjedan dana pa bi mozda bolje bilo organizirati filmski festival neovisno o tome?

 
 
Slazem se... No postoji i interpolacija izmedju ta dva krajnja rjesenja... A taj je lansirati projekt kroz Festival znanosti, a onda ga osamostaliti... Nije da forsiram FZ, no FZ je marketinski vec uhodan projekt koji dobiva dosta prostora u medijima koje je tesko inace dobiti, a jos teze platiti... Laboratorij slave je dobar primjer spajanja projekata tako da se postigne taj neki sinergijski ucinak.... 
 
Takodjer, ptanje je sto je cilj jednog takvog projekta... Drugaciji je pristup i potrebe ako je to manji intimniji festival gdje ce se okupljati grupica entuzijasta ili je cilj masovnost i sto veci utjecaj spram opce javnosti sa svrhom popularizacije i senzibiliziranja ljudi spram znanosti.... 
 
Quote:
Mozda bi bilo dobro dobiti jos volontera iz drugih gradova koji bi mogli organizirati samu projekciju i promociju u svojim gradovima.

 
 
Volonteri mogu odraditi taj posao no treba znati da nema promocije bez novca... Plakate i flyere treba nastampati, oglase treba platiti... Drugacije ne mozete doci do masovne publike osim ako idete na edukaciju i direktno suradjujete sa skolama (no onda je to drugi tip dogadanja)... 
 
Kada sam u ZG pomagao postavljati predstavu Copenhagen koju je organizirala Matica Hrvatska iz Beca promocija je bila najveci problem... Na kraju smo uspjeli 3 puta napuniti dvoranu na Mazuranicevom trgu no to je vise islo usmjenim predajama medju fizicarima... No svejedno otislo je dosta novca na tiskanje i promociju... Steta da prof. Supek, suvremenik tih dogadjanja, nije mogao doci na predstavu... Taman je tada negdje poceo slabiti i povukao se iz javnosti... 
 
Srecom postoji dosta fondova (domacih i internacionalnih ) na koji se takav projekt moze prijaviti.


#8:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 19:13:02
Pozdrav! 
 
Mi u udruzi ZaMirNET smo zainteresirani za suradnju. Mozemo pomoci oko logistike i medijske promocije. Kontakt: zamir at zamir.net ili tel 01/4573 445 
 
Ugljesa 
www.zamirnet.hr 
www.zamirzine.net


#9:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 19:24:45
Ako bi se projekt vise kretao u smjeru popularizacije znanosti, vjerujem da ce se i unutar udruge MLAZ mreza MLAdih Znanstvenika (www.mlaz.net) , ciji sam predsjednik - naci zainteresiranih... Iako bi se osobno volio ukljuciti, ne mogu... Prebukiran sam obvezama no mogu pitati ostale... 
 
Na #3 i #5... U principu se slazem kolega s vama... No istina za volju necete dobiti puno osnovaca ili srednjoskolaca da vam dodju gledati nesto sto nije hollywoodski, "cool" i "in" ili medije da vam dodju popratiti dogadjaj gdje prikazujete amaterske filmove iz Vijetama... Mozemo sada raspredati da li je to dobro ili ne, no zakoni medija i trzista to diktiraju i sumnjam da nesto previse mozemo tu izmijeniti...


#10:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 20:36:46
Hrvatski festival znanstvenoga filma trebao bi, poput Festivala znanosti, služiti i popularizaciji znanosti među mladima. Zbog toga ne bi bilo dobro sve aktivnosti na tom polju svesti na jednu manifestaciju godišnje, pa sam protiv ideje da se Hrvatski festival znanstvenoga filma održava u sklopu Festivala znanosti. Puno veći učinak, interes i odjek za obje ove manifestacije bit će ako se održavaju odvojeno, u razmaku od nekoliko mjeseci.


#11:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 21:23:00
HFZF je odlicna ideja koju ce podrzati brojni pojedinci ali i sira javnosti. Ne mislim da ce biti problem medijske prezentacije jednog takvog festivala ukoliko uspijemo pripremiti nesto slicno SCINEMA ili Imagine science film festival u NY. Pomoci cu ovu inicijativu koliko budem mogao.


#12:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 21:35:11
Slazem se sa #10 da bi to trebao biti zaseban dogadjaj te da se nebi sve aktivnosti u popularizaciji znanosti u RH trebale odvijati u istom tjednu te da bi trebali imati stvari tijekom citave godine... 
 
U UK-u je to posao i postoji bransa ljudi koji zaradjuju za zivot i to dobro popularizirajuci znanost... Napori npr. British Councila i treneri koje su nam dovodili to svakako potvrdjuju...  
 
No kod nas se popularizacijom bavi uvijek vise - manje ista ekipa entuzijasta i ljudi rastrkanih oko nekoliko jacih projekata (sto FZ ili npr. projekti znanost.org) koji to rade u svoje slobondno vrijeme... Vjerojatno je da ce se i oko ove ideje okupiti opet ta vise - manje ista ekipa ljudi (drzim fige da uvucete sto vise novih ljudi) koja je vec rasprodana (najbolji primjer je da Rijeka nije uspjela organizirati Laboratorij slave ovu godinu jer su svi bili prezauzeti reformama na Sveucilistu)... Ukoliko ce to biti slucaj, po meni ne treba odbaciti opciju da se za prvu godinu takav festival znanstvenog filma ukljuci u vec postojece aktivnosti i onda nakon toga "spina" s mozda novo regrutiranim ljudima u zasebno dogadjanje koje ce biti u svom nekom posebnom terminu... 
 
Tako da drzim fige da se nadje dovoljno ljudi, vremena i novca da festival odmah krene kao zaseban projekt no ako ce biti problema u ljudskim resursima, sto obicno jest, ne vidim zasto ga ne vezat i za prvu ruku uz neki postojeci projekt s ciljem da se sto prije osamostali.... 
 
Postoji i udruga Kontejner koja spaja znanstvenike i umjetnike... Mislim da bi oni mogli biti zainteresirani za projekt... Moram pronaci kontakt pa ga mailam na mail iz #0.


#13:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 23:08:36
Evo, drago mi je da vam se svida ova ideja i da ima zainteresiranih za suradnju. Ja cu rado preuzeti organizaciju festivala, jer kao student vjerojatno imam vise vremena nego mnogi od vas. Samo naravno sam se tesko moze ista ostvariti. 
 
Mislim da je slijedeci korak pokrenuti web stranicu sa osnovnim podacima tako da ljudi koji snimaju popularno znanstvene filmove mogu poceti prijavljivati te filmove na festival. Naravno onda, cemo promovirati stranicu na blogovima i mozda kroz suradnju sa drugim slicnim festivalima.  
 
Mozda je najbolje pokrenuti neovisnu stranicu, nesto jednostavno ali informativno kao sciencefilms.hr?  
 
Takoder, pokrenuo sam grupu na Facebook-u za daljnju promociju i raspravu: Facebook


#14:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-26 23:11:32
ispravan link za facebook: http://www.facebook.com/group.php?gid=25571969108&refurl=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fs.php%3Fq%3Dscience%2Bfilm%2Bfestival%26init%3Dq  
 
(International Festival of Science Film in Croatia)


#15:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-27 00:04:01
lijepa ideja, i mislim da nam tako nesto treba. Rado bih pomogao koliko god mogu. Poceo sam s kolegom raditi popularno znanstvene emisije na radiu SC, pa mislim kako bi u skolpu SCa u Zagrebu dobili dobre reakcije...


#16:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-27 10:26:05
"Koliko mi je poznato jos nema takvog festivala u Hrvatskoj iako bi ga bilo relativno lako, uz malo truda, entuzijazma i srece, organizirati." 
 
Lijepa ideja, no ja sam sigurna da organizirati nesto takvo u Hrv. nece biti: niti relativno lako, niti cete to napraviti uz "malo truda" ... i trebat ce vam puno entuzijazma i jos vise srece, ljudstva i pameti :) 
 
Predlazem vam da se javite ekipi koja organizira  
Trash Film Festival u Varazdinu. Oni sigurno imaju puno bolji pregled problema i mogucnosti a i mozda s njima mozete suradjivati. Neki od njih su connectovci (J. Hižak). 
 


#17:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-27 11:46:25
U Splitu postoji multimedijalni centar iliti Dom mladezi gdje je moguce takav festival organizirati. Vjerujem da ima i dovoljan broj ljudi dobre volje u Gradu i na Sveucilistu koji bi vam pomogli (nekoliko ih i poznajem). Pomoci cemo vam koliko god mozemo.


#18:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-27 12:17:28
Odlicno, onda imamo potencijalne prostore i volontere u Zagrebu, Rijeci i Splitu za sada. 
 
Ako itko ima prijedlog za potencijalne izvore financijske potpore, kroz natjecaje ili sponzore svakako nam javite :) 
 
Takoder mislim da bi uz medunarodni program popularno-znanstvenih filmova bilo dobro raspisati i natjecaj za ucenike i studente iz RH koji bi im omogucio da osmisle i snime nesto na temu znanosti a onda to i pokazu svijetu kroz ovaj festival.


#19:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-27 16:39:03
Jako dobra ideja. Mozete racunati i na mene u Splitu. Vise kao pomoc u organizaciji kada do toga dodje, ali mogu naci vremena i za ovaj dio sa trazenjem sredstava. MIslim da bi ipak bilo pametnije prvo prikupiti sredstva, srediti logistiku i odabrati termin pa onda ici na objavu web stranice... 
 
Pozdrav svima!


#20:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2008-08-29 23:10:48
Super, hvala svima na komentarima i podrsci. Krenuli smo u organizaciju festivala u partnerstvu ZaMirZINE i znanost.org, sa potporom FilmAktiv.org iz Rijeke. 
 
Volonteri, individue i udruge koje se zele ukljuciti u organizaciju ili medijsku i financijsku potporu festivala su dobrodosli :)  
 
Javimo se cim izradimo konkretan plan!


Komentiranje i uvid u autore komentara je omoguceno clanovima Connect zajednice. Kako biste se ukljucili, ispunite kratak formular i registrirajte se.


   znanost.org
   CONNECT
   Nebo na Poklon
   Svemirsko ljeto 2007
   Ljetna skola astronomije
   Ljudski boravak u Svemiru
   Sastanak FHA 2007
   Skola Medijskog Pracenja
   Casopis INDECS
   SIWA 2007
Teme:
Dogadjanja
Wed Nov 26 @08:00AM
Seminar: Pravo na obrazovanje


Rasprave o 2. kongresu hrvatskih znanstvenika

Kalendar dogadjanja
November 2008
M T W T F S S
27282930311 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
This month

Zadnje komentirano
Internet, dezinformatori i znanstvena novinarka
(20 kom., prije 18 hrs.)
Zastoj u radu portala
(15 kom., prije 1 dan/a.)
cross citations
(21 kom., prije 1 dan/a.)
Civitas, znanstvenici i mediji protiv nasilja
(1 kom., prije 2 dan/a.)
Postotak (više) i visoko obrazovanih u Hrvatskoj
(29 kom., prije 10 dan/a.)
Započela javna rasprava o strategiji energetskog razvoja republike Hrvatske
(1 kom., prije 10 dan/a.)
Obama novi predsjednik SADa - dobitak za znanost
(30 kom., prije 10 dan/a.)
Novi list proširio rubriku 'Znanost' na 8 stranica
(7 kom., prije 11 dan/a.)
Gunther Wuchterl - stranac koji dolazi za sveučilišnog profesora prirodnih znanosti u Hrvatsku
(62 kom., prije 11 dan/a.)
Prezentacija Energetske strategije Hrvatske
(15 kom., prije 11 dan/a.)

Tekstovi proteklih dana
Srijeda
Obama novi predsjednik SADa - dobitak za znanost
Tko se još sjeća akcije 'Index'?
Utorak
Postotak (više) i visoko obrazovanih u Hrvatskoj
Gunther Wuchterl - stranac koji dolazi za sveučilišnog profesora prirodnih znanosti u Hrvatsku
Ponedjeljak
'Isprika akademiku Vladimiru Paaru, doc. dr. sc. Nilsu Paaru, članovima povjerenstva za izbor doc. d
Zahtjev za javnom isprikom dr.sc. Zorana Škode
Nedjelja
Sveučilišni Oz: epizoda 'Ja i moj rektor također'
A European Partnership For Researchers
Subota
Guy Paić: Veliki sudarivač hadrona u CERN-u
Petak
Obračun profesora na Građevini

 
top


Disclaimer: poslane vijesti ne odražavaju nužno mišljenje Društva znanost.org, već individualnih članova connect zajednice. 2008.11.22. 10:01h CET

 
johnsmith@fizika.pmfst.hr