Uvjeti korištenja stranica znanost.org.
Connect povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj.
 
   Edukacija  Gosti  Hrvatska  Inozemstvo  Osvrti  Posao  Razno  Znanost

 
Naslovnica    Linkovi   Urednistvo   O portalu   Pravila   Donacije Baza    Party    Gallery    E-Connect    WikiFF    Science Initiatives
 
Članovi
Korisničko ime

Lozinka

Remember me
Zaboravili ste lozinku?
Niste clan CONNECT-a?

Što je connect::portal?
Portal je mjesto za komunikaciju i razmjenu informacija među članovima connecta koji povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj. Članovi zajednice mogu dodavati tekstove po svojoj želji za koje misle da bi ostalima bili od interesa. (opširnije)

Izdvajamo
Connect::Portal::Gosti

dr.sc. Bojan Žagrović, znanstveni direktor MedILS-a
(opširnije)

Akademik Ivan Supek
(opširnije)

Prof.dr. Dražen Vikić-Topić
Tema gostovanja: nova pravila za prijavu znanstveno- istraživačkih projekata (opširnije)

Domagoj Račić
Tema gostovanja: "Otok znanja" (opširnije)

doc. dr. sc. Dragan Primorac
Tema gostovanja: postavite pitanje ministru(opširnije)

Dr. Miroslav Radman
Tema gostovanja: MedILS (opširnije)

Prof. dr. sc. Pero Lučin, predsjednik UO Nacionalne Zaklade za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske (opširnije)
Connect::Portal::Osvrti
Rubrika u kojoj članovi Connecta objavljuju svoje analize, osvrte, intervjue, ...

Prijašnji prilozi :
Promocija na PMF-u: cijena 2000 kuna!
Sliku prvog ekstrasolarnog planeta obradio hrvatski znanstvenik
Komunikacija znanosti - od industrijskog do informacijskog doba
Povratak znanstvenika iz dijaspore
Marin Soljačić dobitnik nagrade Adolph Lomb iz područja optike
Kultura plagiranja
Interview: Vjesnikovo novo ruho
BBCev Horizon
Dijalog povodom Projekta Družba-Adria o izvozu ruske nafte kroz Jadran
Transfer "know-how" vs. gomilanje informacija
Neuronski kôd - ulazak u Matrix
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (drugi dio)
Razgovor sa Pavom Barišićem, tajnikom organizacijskog odbora Prvog kongresa hrvatskih znanstvenika
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (prvi dio)
Službeno-neslužbeno sa FER-a
Planeti ponovo postavljaju pitanja
Interview sa Steven Squyresom, voditeljem znanstvenog tima Mars Rovera
Understanding Melodies of Cosmic Strings
Otkriva li Hubble nove planete?


Posao:

Tko je sljedeći?   PDF  Print  E-mail 
Poslao/poslala: Boris Lenhard  
2007.09.20. 08:25
Poštovane kolegice i kolege, upućujemo Vam poziv za potporu tekstu Peticije:

Zaustavite podmetanja i prijetnje hrvatskim znanstvenicima

Inicijalni potpisnici: Marko Ljubić, Boris Lenhard, Hrvoje Kraljević

Zašto to iznosimo ovdje i sada?

Iako je povod prof. Ivan Đikić ovo je istinski principijelno pitanje, koje je važnije od bilo kojeg pojedinačnog imena. Svi ste vi to što jeste prije svega zato što se niste mirili s ograničenjima i granicama, što vas je više od bilo čega vodila intelektualna sloboda. To je vaš profesionalni i ljudski integritet.

Država i njeni dužnosnici postoje radi vas, kako u Hrvatskoj tako i svugdje u demokratskom svijetu. Nigdje nije lako kontrolirati tu moć, posebno njenu prirodnu funkciju: stavljanja pod kontrolu svega u dometu.

Nema ništa osobno, ništa nekorektno, u tome da se državu i njene dužnosnike oštro upozori da ne smije ograničavati znanje i da mora poticati slobodu javnog iznošenja misli i javnog postavljanja pitanja. A previše je situacija oko nas koje baš na ta ograničenja upozoravaju.

Mi mislimo da se nitko ne smije s time miriti, nitko ne smije to podnositi i gledati pasivno, pogotovo ne znanstvenici i drugi visokoobrazovani građani.

I zato, ako ima i malo sumnje u postupke i pojave u Hrvatskoj, kojima se ograničava intelektualna sloboda, sprječava izvrsnost i postizanje vrhunskih standarda u svim sferama društva, ako ih igdje vidite, podržite ovu Peticiju.

Podržite je pogotovo ako i na trenutak pomislite, čisto ljudski razmišljajući, može li Vama osobno štetiti javna potpora Peticiji. To i jest najvažniji razlog za potporu!

----------------------
Napomena: PetitionOnline.com ne podržava hrvatske znakove po defaultu. Da biste vidjeli tekst peticije s ispravnim dijakriticima, morate sami odabrati ispravan Character Encoding:
Firefox: View - Character Encoding - Central European (ISO8859-2)
MS Internet Explorer: View - Encoding - More - Central European (ISO)

Komentari (clanova koji su komentirali: 25)
Komentara po autoru:    84 28 23 23 16 16 12 12 10 9    7 7 6 5 5 5 2 2 1 1    1 1 1 1 1

#1:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 09:48:46
Svesrdno podržavam ovu peticiju. Iz razloga koje su sastavljači naveli. Već nam je odavno dosta nepodnošljive mješavine balkanskoga primitivizma i arogancije samoljubivih političara.


#2:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 12:30:35
Na 0.  
Podržite je pogotovo ako i na trenutak pomislite, čisto ljudski razmišljajući, može li Vama osobno štetiti javna potpora Peticiji.  
Mislim da će svi, koji potpišu peticiju iz Hrvatske, to učiniti s dozom straha.  
Trenutno nije moguće pristupiti peticiji.


#3:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 12:46:28
Quote:
Mislim da će svi, koji potpišu peticiju iz Hrvatske, to učiniti s dozom straha.

 
Mislite li da je to normalno u jednoj slobodnoj zemlji? Ako mislite da nije, potpišite. 
 
Quote:
Trenutno nije moguće pristupiti peticiji.

 
Ja mogu. Recite ako i dalje imate problema. 


#4:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 12:47:52
I dalje nije moguce.


#5: #4, #2
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 12:48:53
Ja također mogu.


#6:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 12:53:03
Na #2 i #4: Pošaljite mi osobnu poruku ili e-mail s OS-om i browserom koji koristite, te odakle pokušavate pristupiti (posao/doma, ako doma koji provider).


#7: Podrška
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 12:59:05
Ovaj je portal izraz slobode intelektualaca. Ako pisanje na njem i sudjelovanje u raspravama može biti utuživo, onda nije ugrožen portal, već Hrvatska.


#8:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 13:13:53
Utuzivo? Zanemarujuci sad katastrofalno stanje u nasem pravosudu, po cemu smo vec "prepoznati" u Europi, metode koje se ovdje koriste su, kako se to ovdje kaze, "suptilnije".


#9: #7
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 13:19:07
Quote:
 
Ovaj je portal izraz slobode intelektualaca. Ako pisanje na njem i sudjelovanje u raspravama može biti utuživo, onda nije ugrožen portal, već Hrvatska 

 
 
Vidljiva je ova misao i u komentaru #7, ali sam je morao ponoviti. Nemam što dodati. Drago mi je bilo ovo pročitati!


#10:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 18:01:41
Be afraid, be very afraid .... 


#11: panika Glasova: 2 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-20 18:59:37
Ma nemojte vi meni "potpiši!", ništa vam ja neću potpisivat', nigdi ja neću stavljat' svoje ime i bezime! 'Ko zna šta će bit' ako dođe dektiva!


#12: # 8
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-21 02:41:40
Bravo kolega, pogodiste u srz, metode pritisaka i kontrole od mocnika u sustavu a nad pojedincima su vrlo suptilne. 
Stoga ce i znanstvenici iz Hrvatske jako dobro razmisliti prije nego potpisu ovu peticiju.  
No vjerujte kolege, sustav ovisnosti i nagradjivanja poslusnosti velikom bratu, a kaznjavanja onih koji se usude izreci kritiku nije vjecan. 
 
 


#13:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-21 09:59:01
Prije svega hvala kolegama MLj, BL i HK zbg pokretanja ove peticije. Na pocetku sam isticao da cu zadnje napade i prijetnje tuzbama od strane ministra i njegove udruge osobno rjesiti. medutim MLj me na svoj osebujan nacin uvjeriio da cijela ova peticija ima puno siri kontekst u kojem se moze naci bilo koji znanstvenik. Pitanje je: sto se moze dogoditi znanstevnicma u RH koji ovise o centrima moci u RH ukoliko netko ovako grubo i bez ikakvih realnih postavki javno napada znanstvenike iz inozemstva? 
 
Medutim sve je to kratkog vijeka i kolege znanstvenici i studenti dobro znaju istinu te strucne vrijednosti koje traju puno dulje nego jedan mandat. To uvidam na svakom koraku kda dodem u RH. Sinoc sam se vratio iz OSijeka sa Kongresa fiziologa i farmakologa. Puna dvorana tijekom predavanja, te podrska koju dobivam od svojih kolega i studenata znace jako puno ( s potpisom ili bez). mene posebno raduje da su mladi iz Osijeka dolazili i trazili pomoc, suradnju, praksu. To pokazuje da u njima jos uvijek ima energije, entuzijazma i iskrene motivacije za znanost. Tim ljudima nitko ne treba objasnjavati sto ministar zeli postici svojim zadnjim tuzbama. 
 


#14: Pristup peticiji
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-21 10:40:22
Poštovani inicijatori peticije,  
Još uvijek nije moguće pristupiti peticiji, čini mi se, posredstvom veza koje idu preko Carnet-a.  
Je li to moguće riješiti?


#15:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-21 11:05:22
Na #14: Za sada niije. Nisu sve veze koje idu preko Carnet-a pogođene (npr. barem dijelovi PMF-a mogu pristupiti peticiji). Nisu krivi ni Carnet ni petitiononline.com ni institucije koje pristupaju preko Carneta - problem je u jednom od međukoraka. Preko MaxADSL-a, Iskona i ostalih "kućnih" providera sve radi normalno, kao i iz inozemstva.


#16:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-21 11:11:30
Na #14 i #15: Npr. ja sa PMF-Matematičkog odjela mogu preko Carneta pristupiti peticiji.


#17:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-21 22:38:19
Odgovor na pitanje što znači "line voided" u listi potpisnika: to su potpisi koji su izbrisani jer nisu bili potpisani punim imenom i prezimenom.


#18:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-22 17:16:30
Peticija doista ima puno širi kontekst. Mislim da je IĐ u tom smislu već metafora koja je katalitički pokrenula procese koje je svatko od nas elaborirao na sebi svojstven način, ali dovoljan da razvije koherentan pristup problemu.  
U tom smislu, u ime mnogih za ovo mjesto anonimnih potpisnika, zahvaljujem inicijatorima, prvenstveno kolegi Marku Ljubiću i njegovom angažmanu u razvoju ove naše "group coherence".


#19: #18
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-22 22:07:50
Quote:
 
Peticija doista ima puno širi kontekst. Mislim da je IĐ u tom smislu već metafora koja je katalitički pokrenula procese koje je svatko od nas elaborirao na sebi svojstven način, ali dovoljan da razvije koherentan pristup problemu.  
 

 
Ima. Ako ste već i moje ime apostrofirali, osjećam obvezu reći par stvari: 
 
1. Uvijek u određenom trenutku bude netko, jedna kritična grupa ili struktura koja već prepoznato i jasno stanje, modelira i pokuša od njega stvoriti novi kvalitet. Peticija nije pojedinačno nitko od nas, ona je na vrlo izravan način i dio ukupne atmosfere, manje više konstruktivnih rasprava na ovom Portalu, koji je odavno prerastao okvire naših nekada užih, nekada širih rasprava. 
 
2. Ja osobno na ovom Portalu imam privilegij i čast, bez imalo okolišanja, sudjelovati u raspravama sa ljudima, koji su značajno bolji od mene u jednome djelu onoga što želim biti. Nekima je to svakodnevnica, meni nije. I ne osjećam se radi toga manje ili više dobar, pametan, koristan ili nekoristan. I nije me sramota to priznati. 
 
3. Peticiju smo pokrenuli potpuno čistoga srca. Imao sam ovo dana u vrlo, vrlo živoj korespodenciji mogućnost upoznati i onaj drugi, nejavni Portal, kolege, čija nam imena blješte svaki dan pred očima, bez slike i stvarnosti. Samo riječi. Zbog toga što poštujem svakoga od njih i sve Vas koji ćete ovo pročitati, slagali se ili ne, reći ću, da ova Peticija brani doslovce svakoga od nas. Što god o njoj mislili, potpisali je ili ne. Potpuno sam siguran iz kontakata ovih dana, da bi krug najužih konsultanata, podržao na jednak način uključujući prije svih prof. Đikića, Peticiju i njenu funkciju da se radilo o bilo kojemu kolegi sa Portala ili iz nama dostupne strukture.  
To je razlog radi čega je ovo vrijedno. Načela su ovdje bitna, koliko se god neki, radi čitavoga niza stvari, opredjeljivali da je ovo što se događa već duže vrijeme prof. Đikiću, nekakav osobni sukob, stranačka borba ili čak borba za poziciju u vlasti!To nije i to ponavljam 
Često damo povoda i argumente za takvo razmišljanje, ali uvijek bi, mi logirani ovdje s obzirom na potencijal, nedokazani ili dokazani, morali razlikovati formu od sadržine. Bitno od nebitnoga. 
Nije se lako uvijek opredjeliti, nositi sa dvojbama, nije lako ni suočiti se sa posljedicama javnoga istupa. Naročito ako se suprostavljamo moćnijemu, trenutno, od sebe. Moćnijemu jer smo mu to dopustili. 
Ali, to je, kako smo i napisali u pozivnom tekstu, upravo i  
najvažniji razlog da se istoga trenutka Peticija potpiše. Da ništa drugo nisam vidio kao posljedicu, pored rečenice ..."Ako pisanje na njem i sudjelovanje u raspravama može biti utuživo, onda nije ugrožen portal, već Hrvatska...." uvaženoga akademika Pravdića, meni bi bilo dosta.  
Zato je pitanje, potpisati ili ne, koliko god mi nalazili razloge u prof. Đikiću, ministru Primorcu, inicijatorima, raspravama i svađama ranije na Portalu, bilo čemu i bilo komu, samo sporedno pitanje. Centralno je pitanje uvijek i samo uvijek jesmo li mi učinili ispravnu stvar? Kako god pošli, moramo stati bar jednom dnevno pred vlastito zrcalo i sami!


#20: ŠTO ĆE TI TE DANGUBE? Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-24 15:18:46
Visok, krupan čovjek, desetak kila teži nego zadnji put, kad sam ga vidio, kratko ošišan, malo spuštenoga podbratka, zategnutoga trbuha. Moj maloprijašnji gost, koji me obećao častiti kavom. 
Mladen. Stari poznanik. 
-Okle tebe Mladene, života ti? 
- A evo, he, he, kad ti nećeš da se javiš, velim, daj da malo sjednemo.. 
-Zezaš? Čini mi se da ti ne sjedaš nikada onako, bez veze.. 
- Šalim se. Trebao sam te. Zamolii su me važni, znaš, zapravo, nije sve za priču, ali važni ljudi. Znaš da sam ti ja uvijek u pokretu? 
-Da nije Mesić? 
-Nije zafrkancija, ma, oko ovog, nemam ti šta okolišat, ovoga što vodite, ovu peticiju, znaš? 
Pogledao me je sumnjičavo, kao da hoće izvagati, onako, kao na nekadašnjem kantaru, jesam li pri sebi. koliko sam težak. Šutio je, a ni ja ga nisam požurivao. 
- E, matere mi ja mislio dozvo se i ti pameti. Razočaro si me. Šta ti treba....Neće ti te dangube djecu, jel tako? Lako je manitat. Baš si me razočaro! 
-Ti ko stari nekad. Života ti, kakve to veze ima s tobom? 
- J... me se, ali čovik mi uradio uslugu, a on je, kako da kažem, znaš, dobar je, a ljudi, sve su to poslovni ljudi, opet povezan sa ovim, pa tako... 
-...zapalo tebe?! Pa ti veliš znam ga, pa eto..! 
-Tako nekako. Udarili ste u tvrd orah u nezgodno vrime. Nego, može li to ikako stat? 
-Staće, naravno. Znaš li ti o čemu se tu radi Mladene? 
-He, he, he, ti mene zafrkaješ? Reko ti, ali, nako ko prijatelj, okani se ti danguba...Lako je sidit, mlatit plaću u ladovini i kukat. Jel tako? Što ne zasuču rukave ko i ostali pošten narod? vidi matere ti, oće slobodu? Pa dašta je ovo? 
- Mladene žurim se...Ako imaš išta još, reci, imam posla... 
Dugo me je mjerkao, odmahivao glavom, malo suzio oči i onako, kroz zube procjedio:"Bolje ti je, mućni ti glavom, Mladen ti kaže.Znaš da ja znam relacije..." 
Dolazeći za stol, ovdje, ovo Vam napisati, nisam mogao ne priznati da zna relacije. Naglo mu je krenulo od 1991. godine. dobrostojeći je čovjek, uspio je uz svu muku borbe za desetak stanova, lokala, priznanja za junaštvo u domovinskom ratu, nekako završiti i fakultet u Zagrebu. A zna čovjek da je to danguba! 


#21:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-24 15:27:53
Prijavite ga policiji za prijetnje!


#22: #21
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-24 15:37:35
Bez brige. Ja bih ga naručio, koliko se sada dobro osjećam. A pročitaće, jer sam mu to obećao! Znam ja sa Mladenom!


#23: NE BOJTE SE
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-25 09:19:46
S obzirom da mi je nekoliko kolega pisalo, potaknuti Mladenom iz posta, priče #20, želim reći: 
 
Bez obzira kakav odnos prema Peticiji i problemima koje ona prepoznaje i inicira rješenje, imali, nesumnjivo je: 
 
1. Danas "Mladen" vlada Hrvatskom. Jedini razlog za to je defanziva, bježanje, jer mene "Mladeni", gomila "Mladena" potsjećaju na psa u djetinjstvu, koji je za nama bjesno lajao kada bismo na prvo režanje počeli bježati. Kad smo god stali, ustuknuo je. 
 
2. "Mladen" je personifikacija snalažljivosti, uvlačenja svakome na vlasti, oko vlasti, jer ovaj Mladen, koga ja poznajem, nakon desetogodišnjega urlanja na skupovima HDZ-a, našao je 2000. godine načina preko "prijatelja" uvaliti se i urlati za Koaliciju, pa zatim za HDZ, a opet će za Pobjednika. Za sve njih, načelno, znanstvenici i intelektualci su dangube! 
 
Konačno evo Vam još jedan primjer, a ne mogu navesti ime jer nemam odobrenje: 
....Uvaženi, vrlo ugledni Profesor, znanstvenik, javno poznati intelektualac mi kaže: 
-Imam pozitivne recenzije, recenzenti su mi rekli, projekta. U proceduri je odobrenja. Siguran sam da će mi ga odbiti, ako potpišem i javno podržim Peticiju. 
-Dobro, Profesore, nije jedan potpis presudan... 
-Ma daj! Ne dvojim ja oko toga, sigurno ću potpisati i podržati na sve načine! 
 
Potpisao je.


#24: na post 20
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-25 09:59:01
Čovjek ne može, a da se ne pita, što sljedi nakon prijateljskog uvjeravanja (post 20)? Hoće li nam prići neki ćelavi, dvometraš, 120-to kilaš s pitanjem: Je li ti ono voliš peticije? A? 
Slažem se s tvrdnjom da je danas ovakvo stanje jer su pošteni i fini ustuknuli.  
Ili, kako to TBF kaže:  
"...danas smo stranci u vlastitoj zemlji,  
zbog ljudskog šljama,  
Lipa naša silovana..."


#25: #24
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-25 10:02:23
Quote:
 
Čovjek ne može, a da se ne pita, što sljedi nakon prijateljskog uvjeravanja (post 20)? Hoće li nam prići neki ćelavi, dvometraš, 120-to kilaš s pitanjem: Je li ti ono voliš peticije? A?  
 

 
 
Slijedi blistava pobjeda načela. Već smo je ostvarili! Vi ste je kolega upravo, ovih dana, ovdje, na ovom mjestu i podrškom postigli. Kakav Hajduk, zar ne?


#26: Ocjena: 5, Pronicavo
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-25 13:37:33
U ovom threadu pocinjem osjecati dasak paranoje. 
 
U nacelu se slazem sa idejom peticije zbog cega sam je i potpisao. (Molim, primijetite da je stvarni broj potpisnika nesto manji jer ima desetak praznih redova. drugo: posto nema nikakve verifikacije, ni e-mail, u nacelu je moguce potpisati nekoga drugoga, dvaput se potpisati ili potpisati nepostojece osobe!)  
 
Kolega o kojem je rijec je po mojem misljenju dao dovoljne dokaze da je izlozen prijetnjama (pisma, etc.) i svojski se trudio da pronadje moguce neregularnosti u upravljanju proracunskim novcem. To je uvijek pozitivno. Vlast treba kriticare. 
 
Medjutim, i u kritikama treba biti umjeren i argumentirano raspravljati. Tko izgubi kontrolu, gubi i raspravu. Na koncu se, mislim, radi o tome da, kada dobijete medijsku pozornost i kritizirate trenutno stanje, djelujete uvjerljivo. Po mom misljenju, ne djelujete. opet, po mojem je misljenju u threadu 
stvarno prijedjena granica dobrog ukusa, be obzira na valjanost argumenata. 
 
Nadam se da cete razumjeti moju slobodu da kritiziram :)


#27:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-25 13:51:26
Quote:
Molim, primijetite da je stvarni broj potpisnika nesto manji jer ima desetak praznih redova. drugo: posto nema nikakve verifikacije, ni e-mail, u nacelu je moguce potpisati nekoga drugoga, dvaput se potpisati ili potpisati nepostojece osobe!

 
 
Budući da administriram peticiju, imam uvid u e-mail adrese potpisnika. Nije moguće dvaput se potpisati koristeći istu e-mail adresu. U jednom slučaju kada je osoba bila potpisana dvaput (greškom), duplikat je uklonjen. 


#28: #26
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-26 07:48:05
Quote:
 
U nacelu se slazem sa idejom peticije zbog cega sam je i potpisao.  

 
Ovaj mi je komentar najbolji dokaz opravdanosti naše Peticije. Zbog kritičke dimenzije i razlkikovanja bitnog od nebitnog, cijenim ga. Mislim kako mogu reći da se Peticija upravo za ovo zalaže! 
 
Quote:
 
Medjutim, i u kritikama treba biti umjeren i argumentirano raspravljati. Tko izgubi kontrolu, gubi i raspravu 

 
Posve prihvatljivo. Razlika je jedino kada za gubitak kontrole snosimo osobne posljedice, dakle loš dojam, gubljenje kredibiliteta, uvjerljivosti, umjesto da na kritiku i nedostatak dokaza i volje u raspravi odgovaramo pritiskom i ucjenama. 
 
Quote:
 
Po mom misljenju, ne djelujete.  

 
 
Ha, stvar je prosudbe. Očito je da smo regirali, svi zajedno, dakle i Vi, ispravno i da je navod koji ste postavili u prilogu, prelio čašu. nismo trebali čekati da se prelijeva. to je meni pouka. 
A sad, koliko smo uvjerljivi, koliko ne? Meni se čini da potpora koju je dobila ova ideja nije nimalo neuvjerljiva. 


#29: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-26 11:26:00
Quote:
Očito je da smo regirali, svi zajedno, dakle i Vi, ispravno i da je navod koji ste postavili u prilogu, prelio čašu.

 
 
Sad sam ponovno procitao svoj post #26, i vidim da mozda nisam bio dovoljno jasan.  
 
Upravo je u prilozenom linku post #19, po mom misljenju, presao granicu dobrog ukusa. Post #20, opet po mom misljenju, nije nikakva prijetnja nego racionalni odgovor na #19. Tuzba za klevetu je legitimna stvar. 
 
Ja svojim potpisom nisam reagirao na taj spomenuti thread (stovise, upravo je taj thread razlog zbog kojeg ne bih potpisao peticiju). Najgore je u svemu tome da biste sigurno imali puno bolju podrsku i rezultate da snagu svojih argumenata popratite odgovarajucom dozom samokontrole. 
 
Nadam se da je sad moje stajaliste posve jasno.


#30:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-26 11:58:25
Quote:
Upravo je u prilozenom linku post #19, po mom misljenju, presao granicu dobrog ukusa. Post #20, opet po mom misljenju, nije nikakva prijetnja nego racionalni odgovor na #19. Tuzba za klevetu je legitimna stvar.

 
 
Kolega, kleveta je iznošenje LAŽNIH PODATAKA s ciljem narušavanja ugleda osobe. Iznošenje vrijednosnih sudova i lako dokazivih činjenica NE predstavljaju klevetu, čak i onda kada po nečijem mišljenju prelaze granicu dobrog ukusa (što je isto vrijednosni sud). Gospoda koja prijete tužbama znaju da they don't have a case. Radi se o propagandnom potezu koji ima za cilj zastrašiti one koji postavljaju legitimna pitanja o njihovim sumnjivim poslovima.


#31: #29
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-26 12:15:35
Ma jasno je bilo i ranije. Respektiram Vaš stav, kao i vrijednosni sud o tome, je li post kolege 19. prešao granicu dobrog ukusa. Imate pravo na njega. Iskreno, neutralno gledano, to jeste neprimjerena reakcija. Ali, bar mi koji sudjelujemo u višegodišnjim raspravama na ovome Portalu, pratimo zbivanja u Zemlji znademo da je tome nešto prethodilo. Ako govorimo o gubitku kontrole, principijelno, slažem se sa Vama. Ali, ne znam čovjeka, koji se uvijek, ma što doživljavao može kontrolirati. Građanin ima pravo na tu slabost, političar - NEMA. U tom je razlika i mislim da se možemo složiti oko toga. 
Kolega #30 je vrlo precizno rekao što je to kleveta! Ja sam nedavno u jednoj drugoj raspravi, koja je legitimno prethodila ovoj naveo stav UN o primjeni instituta klevete u javnom prostoru prema Vladama. 
Opet sam također pročitao svoj post #28 u ovoj raspravi, detaljno i prenijeću slijedeći stav: 
Quote:
 
Posve prihvatljivo. Razlika je kada za gubitak kontrole snosimo osobne posljedice, dakle loš dojam, gubljenje kredibiliteta, uvjerljivosti, ili kada na kritiku i nedostatak dokaza i volje u raspravi odgovaramo pritiskom i ucjenama.  

 
Dodao bih ovome još: Razlika je kad si Vlada i građanin! Vi ste potpisujući Peticiju uočili razliku između bitnoga i nebitnoga, a pošteno je što ste iznijeli svoju kritiku na stvar koja može samo koristiti kako autoru posta 19. ovom Portalu, razini rasprava, nama svima. 
Opet ponavljam, Vaše je stajalište kristalno jasno i meni prihvatljivo!


#32: potpis kao sira moralna obveza Ocjena: 4, Pronicavo
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-26 17:48:08
Potpisujem ovu peticiju iz osnovnih moralnih pobuda odnosno cinjenice da je potpis svih koju znaju za slicne peticije uistinu potreban u svrhu promjene funkcioniranja hrvatskog drustva prema drustvu morala, medjupostovanja i znanja.  
U istoj namjeri, mislim da bi bilo korisno da se peticija uoblici u opcenitiji oblik tako da je sira javnost ne dozivljava kao stavljanje na stranu jednog ili drugog lijecnika udubljenog u vlastitu sliku (u medijima) i globalno prepoznavanje vlastite genijalnosti.  
Veliki dio nas je ima(o) svoje manje i vece Mladene (#20), neke su bas Mladeni a ne teznja za globalno znacajnim znanstvenim otkricima otjerali iz domovine. Medjutim, nemaju svi potrebu i/ili novinare koji njihove slucajeve predstavljaju javnosti.  
Kada sam upisivala studij, jedan od razloga za odabir prirodoslovlja i kasnije rada u znanosti je bio dojam da su znanstvenici samozatajni ljudi koji nalaze duboko zadovoljstvo u bavljenju svojim pozivom i nisu opsjednuti vanjskim/materijalnim cimbenicima; naravno, pod uvjetom da imaju osnovne uvjete rada primjerene poslu i dostojanstvu covjecnosti. Zivotna iskustva i diskusije na ovom portalu pokazuju da nijedno od navedenih ne postoji u drustvu u kojem smo odrasli. Posebno ucestalost komentara po temama doziva u sjecanje srednjeskolsko gradivo iz sociologije od prije 20 godina (kao malo sofisticiranija verziju odredjenih slikovitih narodnih poslovica): "ne odredjuje svijest covjeka njegovo bice, vec drustveno bice odredjuje njegovu svijest" (K. Marx, Rani radovi).  
 
 
 
 
 
 


#33:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-27 12:05:01
Na #32: Potpisujem!


#34: Ocjena: 5, Pronicavo
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-27 20:32:36
Na 26 i 29 
Nadam se da cete razumjeti moju slobodu da kritiziram 
 
Apsolutno razumijem i podrzavam vase i druge argumentirane kritike. Svaka otvorena i iskrena kritika na moj racun mi moze samo pomoci. Ukoliko vas zanima najvise kritika i dobivam od osobe s kojom dijelim zajednicki zivot. Osim toga kritike slicne vasima cesto primam od dobronamjernih ljudi koji uisitnu cijene moj zanstveni i drustveni rad u RH. Iako prihvacam kritike i savjete ipak precesto emocionalno prozivljavam lazne napade (pogotovo ukoliko traju vec 4 godine). Tada gubim kontrolu i promisljenost hladnog intelektualca koji bi se trebao brinuti samo o svojim eksperimentima i nerijetko reagiram ishitreno i nepromisljeno. Osim toga u vrlo kratkom vremenu ovaj portal je prerastao iz jedne portalske internet stranice za otvorenu i neformalnu raspravu, rekao bih zivu i bez distance raspravu (u kojoj se nije uvijek brinulo tko ce sve to citati) u medij koji se javno cita s drugim namjerama. Medutim u javnom djelovanju (TV i novine) sam uspio zadrzati samokontrolu i ukazivao na probleme bez osobne ukljucenosti nego sam bio fokusiran na odgovornost pozicije bez obzira na ime doticne osobe. Uistinu cesto mi je i portal pomagao da cujem tuda misljenja, kritike i posljedicno razboritije komuniciram u javnim medijima.  
 
Ne da trazim razumjevanje ili opravdanje ali vam zelim ukazati koliko je tesko zivjeti kao individualac iza kojeg ne stoje mocne stranke, politika ili novcani interesa a koji je izlozen stalnim napadima od strane mocnika i njihovih poslusnika samo radi toga jer nije zelio prihvatiti nemoralnu ponudu o radu protiv drugog znanstevnika u RH.  
 
Sto je najbolje napraviti u takvim slucajevima? Sto rade drugi? Mnogi sute, neki prihvate ponude i rade sto im se naredi, drugi tajno pricaju o tome ali se ne usude to javno iznijeti (sto i nije cudno s obzirom na dosadasnja iskustva). 
 
U jednom komentaru na ovom portalu izrekao sam da mi je najteze znati brojne cinjenice a ne moci ih javno izreci ili dokazati jer se previse ljudi u RH ne usudi neke cinjenice javno potvrditi. U toj nekorektnoj igri odlucio sam se samo na jedan nacin djelovanja a to je iskreno i javno izrazavanje svojih stavova (sve je i pocelo na portalu), pri tome nisam trazio druge da me brane ili iznose neke informacije nego sam uvijek sam to radio. U toj igri direktne komunikacije precesto emocionalnost nadvlada razum sto nije dobro. 
 
U borbi sa zamaskiranim djelovanjem mocnika u RH koji imaju veliki broj poslusnika koji su u stanju izokrenuti bilo cije rjeci, citirati lazi na TV ili u medijima, gotovo je nemoguce ostati hladan i normalan. Upravo radi toga sto se u takvoj situaciji moze naci bilo koja osoba X ili Y koja je puno ovisnija o krugovima mocnika u RH (sto moze iamti puno teze posljedice nego u mom konkretnom slucaju) pristao sam da se moje ime spominje u ovoj peticiji iako sam odmah rekao da cu sam rjesiti sve napade kao sto sam ih i do sada rjesavao.  
 
Par nedavnih primjera kada se covjek na kraju upita pa tko je tu lud i kada ne treba biti temperamentni Spanjolac da se probude emocije: 
 
1. Casopis Globus prenosi informacije o mom mogucem nelegalnom izboru na MFu u SPlitu pod naslovom Novi slucaj Kurjak? Iako je Globus dobio sluzbeni demantij potpisan od strane dekana i rektora Svucilista u SPlitu prije vise od mjesec dana oni to i nakon znakonskog roka od 30 dana nisu objavili. Zasto? nikome nije jasno? Sto da napravim? Da objavim demantij MFa na portalu da bi javnosti bilo jasno da je to lazna afera? Neki ce reci evo opet pise sam o sebi. da li da trazim nekog drugog da to napravi? Ipak to ja ne zelim. I tako dekan MFa i ja znamo istinu i samo nas dvojica citamo njegov demantij o lazima u Globusu. 
 
2. Ministar najavljuje tuzbe protiv mene MInistar tuzi..., ali se to ne dogada nego se netko nakon skupa forenzicara u SPlitu u runu sjeti da ce me sada tuziti neka ISABS udruga zbog neke diskusije koja se dogodila prije 6 mjeseci.Mozda pravno nevaljana tuzba ali bitno je da je ta vijest objavljena odmah u VL i Globusu i ima svoju medijsku poruku.  
 
3. U VL i JL izlazi clanak D. Schwarza o tome kako sam povukao tuzbe jer sam shvatio da on nije u pozadini slanja anonimnih pisama protiv mene. Kakva je to vijest, pa to i nije istina i koga to zanima slucaj koji nije niti zapoceo na sudu? Istina je potpuno drukcija: Izgleda da je netko vrlo mocan naredio VIP-Netu da unistio podatke o koristenju kompjutera s kojeg su slana anonimna pisma iako su trebali te podatke cuvati 12 mjeseci (iz toga podatke se moglo naci pocinitelja slanja anonimnog pisma). Nazalost nakon toga sudski nalog bio je beskoristan pa je moj odvjetnik odlucio prekinuti istragu - sudski proces jos nije niti zapoceo jer smo samo prikupljali podatke nije bio odreden niti sudac do tada!! Moj odgovor (bio sam na putu pa nisam mogao odmah reagrati pa je i odgovor hladan i stalozen) i svi detalji o tom slucaju mogu se naci na KOme treba nastavak napada u medijima?.  
 
4. Medutim to je samo manji dio kampanje koja se odvija u pozadini, jer savjetnik ministra SA koji je napisao Sjeme mrznje u HR znanosti postaje zajedno s ministrom clan HDZ a vec treci puta ignorira dolazak na sudsko mirenje i prvo rociste. Ovdje se radi o pravom sudskom slucaju. Umjesto njega angazirana su tri odvjetnicka tima?? NJima sam na zadnjem rocistu rekao da sam voljan odmah se pomiriti s kolegom SA ukoliko se javno isprica i odbaci svoju povezanost sa blacenjima u anonimnim pismima u Njemackoj? NO pitanje je kada ce se pojaviti na sudu? Mozda sljedece godine ili ...? I tako pravda postaje dostizna za neke gradane... 
 
5. Prije tjedan dana na povratku iz Osijeka imao sam razgovor s bivsim visoko pozicioniranim duznosnikom MZOSu u mandatu aktualnog ministra koji mi je osobno priznao: "Bio sam prisutan kada je ministar rekao svom pomocniku da posalje ono anonimno pismo u Frankfurt. Zao mi je da ste sve to morali prolaziti ali bolje vam je maknuti se od tih ljudi. Zamolio me za razumjevanje jer o tome ne moze javno govoriti. " 
 
6. Osim toga prije 6 mjeseca dobio sam potpisanu izjavu studenta kojeg je ministar iskoristio i potpisao na clanak u SD 2005 godine. Njegova izjava o ukljucenosti ministra, njegovom pisanju clanka, zvanju Slobodne Dalmacije i svim manipulacijama koje su se dogodile su poslane u Vladu i premijeru osobno s molbom da se ovaj slucaj rjesi van medija i javnosti jer da je meni osobno jedino vazno da se sluzbeno odbace neistiniti navodi koji su poslani u Njemacku. Sto se dogodilo? Nekoliko poziva iz Vlade kako bi se trebao naci s premijerom ali nema slobodnog vremena i tako vec 6 mjeseci. Da li ce ikada premijer odgovoriti na to pitanje nisam siguran, cini mi se da ne postoji zelje i volje da itko iz drzavne Vlasti odbaci povezanost s izjavama u anonimnim pismima?? 
 
Ovo su dogadaji iz 2007 godine a o onima iz 2004 do 2006 se ne zelim niti sjecati. I tako se vrti krug emocionalnog trosenje a napadi se nastavljaju - treba dosta zivaca i podrske najblizih da se reagira na miran nacin nakon 4 godine. I sam bih zelio imati intelektualnu hladnocu i raspravljati o svemu s odredene distance. No tek kada se nadete u tom vrtlogu neistina i nepravdi reagirate instiktivno i tek kasnije shvatite da ste izgubili mirnocu i vrlo cesto poruku za one koji nisu upuceni u sve detalje. Primjerice i meni je danas lakse sjetiti se razgovora s prdsjednikom Goethe SVeucilista pocetkom 2005 godine o anonimnim pismima no tada mi je to bio ogroman teret sto se i vidi iz rasprave na portalu. Nadam se da kolege (26, 32 i 33) prihvacaju moju raspravu ne kao neki izgovor nego kao kriticnu analizu mojih slabosti u svim ovim dogadajima u kojima sam se nasao ne svojom voljom.


#35: #34 Glasova: 2 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-27 21:00:35
Profesore, ovo je bilo- ljudski!


#36:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-28 09:02:48
Danas izmed 16-17 sati u emisiji Znanost i biznis na Radiju 101 biti ce rasprava o uvodenju novih znanstvenih standarda u RH posebice putem pomoci i rada znanstvenika iz inozemstva te razlozima zasto postoje znacajni otpori tom procesu. Sudjeluje nekoliko clanova connect portala.


#37:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-28 09:41:24
Na #36: Bilo bi dobro da to netko snimi i linka ovdje.


#38:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-29 12:02:52
Glavna tema emisije Znanost i biznis bila je nepodudarnost dva koncepta razvoja znanosti u RH sto je i dovelo do otvorenih sukoba na relaciji ministar znanosti (koji zeli imati svu kontrolu u odlucivanju u znanosti, a sto nije u skladu s praksom u uspjesnim znanstvenim sredinama), te znanstvenika i strucnjaka koji svojim radom u RH donose medunarodne standarde znanstvenog rada, naglasujuci transparentnost, peer review, izbor kvalitete i odgovornost u sustavu znanosti koji moraju biti prepustena znanstvenicima a ne politicarima. 
 
Dio emisije bio je posvecen MedILSu (dosadasnjim problemima te postignutim uspjesima), razlozima zasto je pokrenuta ova peticija te primjerima koristenja javnih medija za raspirivanje daljih sukoba i izmisljenih afera. NAzalost nitko iz MZOSa nije zelio sudjelovati u emisiji ali su preostali sudionici pokazali da kroz argumentiranu raspravu i u razlicitim stavovima javnost moze biti korektno informirana o ovoj temi. Kolega HK je zavrsio emisiju optimisticnom najavom o ukljucivanju sve sve veceg broja znanstvenika u RH koji se trude da unaprijede kvalitetu i povezu se s inozemnim znanstvenim grupama sto ocigledno doprinosi brzem razvoju znanosti u RH.


#39: ATMOSFERA U KOJOJ ŽIVE ZNANSTVENICI
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-29 21:59:38
Quote:
 
Moram Vam priznati da sam se puno puta pitala što mi je sve ovo trebalo? Postoji li još koji primjer na Sveučilištu da je sveučilišni nastavnik primoran da odbija primati plaću samo zato da bi ishodio odluku i obrazloženje o svom reizboru. Odricanje od plaće koju ne primam već više od ....... nije nekakav moj hir i da mi plaća nije potrebna za egzistenciju!? Naprotiv!  

 
Zatim: 
Quote:
 
Naime, i sam sam bio izložen objedama, mobbingu i netoleranciji na fakultetu i Sveučilištu samo zato što sam se pokušao aktivno suprostaviti postojećem stanju na Fakultetu i Sveučilištu.  

 
Zatim: 
Quote:
 
Nažalost, uistinu sam svjedok zbivanja i sve sam više zgrožena njima. Jedino o čemu dvojim jest jesmo li potonuli do dna ili možemo i niže. Nisam više dovoljno mlada da bih vjerovala kako jednom peticijom možemo puno promijeniti, ali ni dovoljno stara da bih rezignirala i odustala makar od pokušaja... 

 
Zatim: 
 
Quote:
 
.... to je zaista nesto sto ne zelimo da se desi nikome od nas. 
Hrvatskoj trebaju ljudi poput prof. Đikića a ne da ih se iz Hrvatske 
tjera. 

 
 
Zatim: 
Quote:
 
Bit ću iskrena. Nisam peticiju potpisala bez straha. I ja sam jedna od onih nesretnika koji su na vlastitoj koži iskusili metode vrednovanja našeg vrlog znanstvenog sustava, tako da danas s tri pozitivne recenzije prvog (naravno, odbijenog) projekta čekam što će biti s ponovno prijavljenim. Za koji sam, btw., dobila briljantnu recenziju jednog europskoga kolege koji se toliko oduševio mojim prijedlogom projekta da mi se imao potrebu osobno javiti i čestitati mi. Trebam li reći da mu se ni ne usudim napisati kako je veliko pitanje hoće li njegovo mišljenje imati ikakvog utjecaja na to što ću ja (i hoću li uopće) raditi sljedeće tri 
godine? No, tvrda sam glava, a i to je nekad pozitivno... 

 
 
Zatim: 
Quote:
 
Nadam se da cete imati puno uspjeha s ovom peticijom i da ce se 
konacno ovdje stvari kako-tako poceti rjesavati. 

 
 
Zatim: 
 
Quote:
 
pa su se neki Ministrovi suradnici osjetili 
"povrijedjenima", nakon toga su nam poslali reviziju ... i ono sto su 
nasli nije im bilo interesantno... 

 
 
Ovo je samo jedan dio vrlo potresnih svjedočanstava, koja sam ovih dana imao prilike čitati u pismima koja sam dobio vezano za Peticiju. Napominjem da su ovo svjedočanstva sveučilišnih profesora. Do jedno! Pa kad mi netko rekne jesmo li trebali ovo poduzeti i što se krije iza? Sve Vas koji iz bilo kojih razloga ne možete ili ne želite staviti potpis na Peticiju, što je legitimno, molim da ne postavljate pitanje, niti javno niti sebi: Što se krije iza inicijative? 
Ovo su navodi koji dovoljno govore!


#40: #34
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-01 01:14:23
Svaka cast.... 
Krunoslav Prsa


#41: UREDNIKU
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-01 12:15:55
Poštovani gospodine Uredniče, dopustite da Vam ovdje izložim zamolbu, jedino i isključivo radi kolegica i kolega koji su logirani ili nisu, a biće, kako bi to što želim imalo formu transparentnosti. S obzirom da me jako puno ljudi koji nisu članovi Connecta pita za najkraću suštinu događaja koji su prethodili Peticiji, a vezano za prof. Đikića, kako bi zauzeli korektan stav prema Peticiji, mislim da je post prof. Đikića #34, dobra osnovica za taj uvid. 
S obzirom da nije svejedno ljudima kada otvore našu stranicu, je li naslov sa Peticijom i tim postom na njoj ili ga treba tražiti u rasparavama sa strane; vjerujem da nije nekorektno tražiti, naravno ako je to moguće administartivno uraditi, da se rasprava postavi među ostalim na vidni dio naslovnice. 
Pogotovo što ima naslova koji se poklapaju i bez većega odjeka. 
Ovo ne govorim ni u čije, već u svoje ime. 
Marko Ljubić


#42: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-03 20:29:30
Bez obzira na Vaša istraživanja, dragi Uredniče, mogli bi nam ovu Peticijicu vratiti na naslovnicu, inače, nije USa daleko. Šaljem Vam "Mladena", čak trojicu, jer njih trojica znaju doći do Amerike. Jedan može nekako do Italije. Pa eto, Vi kako hoćete.


#43: Na #26 i #39
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 15:45:57
Nedavno sam bio na kongresu gdje sam upoznao Mariju, koja me od nekud poznaje ali ne zna od kud. Marija je neposredna, pametna, rado se suprostavi svima ali i lako prizna svoju grešku. Osoba koja vam se odmah svidi.  
Pa s connecta te poznajem! sjetila se je drugi dan.  
Kako se nisam mogao sjetiti njenog imena s ovih stranica to sam je pitao: Zašto ne komentiraš? 
- Jer me je strah. Svaki put kad sam nešto rekla dobila sam po prstima.  
Ima nas puno koji samo čitamo connect ali se i ne logiramo (da im se ime ne vidi) dodaje kolegica koja je bila s nama. 


#44: na #43
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 16:22:12
Je, znam šta mislite. I ja sam se radi takvih neprestanih i uglavnom neopravdanih a redovito vrlo ružnih 'dobivanja po prstima' - iza kojih nikada do sada nisu slijedile nikakve isprike - uglavnom povukao s portala. A znam još dosta ljudi koji su doživjeli tu sudbinu. 


#45: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 16:50:29
na # 44 
Kolega, mozda ste u nekim raspravama zasluzili da dobijete po prstima, primjerice ovoj: portal.connect.znanost.org/content/view/1936/


#46: na #45 Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 17:57:46
Naprotiv, kolegice. Smatram da sam za tu raspravu zaslužio čestitke, jer sam kroz nju upravo ja osobno izravno potaknuo konstruktivni potez da se sa pustih riječi i beskrajnih žalopojki pređe na konkretna djela, te da portalom poduprta komunikacija omogući najizravniju moguću demokraciju u izboru jednog člana NVZ-a.  
 
Moji nastupi u spomenutoj raspravi jesu u pojedinim elementima bili otvoreno provokativni, ali su isto tako bili iznimno učinkoviti, a što nažalost većina rasprava na ovom portalu nije. Naime, iste se u velikom broju slučajeva svode na defetističku kuknjavu, razbacivanje neutemeljenim optužbama, površne diletantske kvazianalize, lance neukusnih autoreferentnih hvalospjeva te brojne druge primjere krajnje beskorisnog intelektualnog samozadovoljavanja. Čast iznimkama, u koju se ova tekuća rasprava na žalost ne ubraja.


#47:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 18:11:00
Quote:
potaknuo konstruktivni potez da se sa pustih riječi i beskrajnih žalopojki pređe na konkretna djela, te da portalom poduprta komunikacija omogući najizravniju moguću demokraciju u izboru jednog člana NVZ-a.  

 
 
Što je "urodilo plodom"


#48:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 18:25:47
Na #47  
 
Misli se, vjerojatno, na izbor Đ. Miljanića za člana NVZ. 
 
 
 
-bg-


#49: #44
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 19:15:39
Quote:
 
I ja sam se radi takvih neprestanih i uglavnom neopravdanih a redovito vrlo ružnih 'dobivanja po prstima' - iza kojih nikada do sada nisu slijedile nikakve isprike - 

 
 
Ne znam zašto mislite da ste "dobili po prstima"? Pogotovo na ružan način. Istina je da polemike na ovome Portalu, ponekada iziđu iz vrlo širokih standarda otvorene i slobodne razmjene mišljenja.  
Polemika je kao sportska utakmica, samo bez Mamića. Jer, radi se o intelektualcima. Ako niste dobro prošli u raspravi, nije to nikakvo dobivanje po prstima, već naprosto nedostatak argumenata i uvjerljivosti. A to nije tragedija, jer smo svi ponekad u takvoj poziciji. 
Ja sam u više navrata izišao sa idejama i stavovima, koje su mi u raspravi kasnije kolege osporili, a bez imalo "srama" ističem kako sam i sam prihvatio neke od stavova vjerodostojnijim od mojih. A prsti su mi ostali čitavi. 
Vi ste kolega dio svojih visokih polemičkih, izražajnih i intelektualnih sposobnosti počesto stavljali u funkciju isforsirane utakmice, a mučan je dojam ostavljalo što je ta utakmica izgledala kao da se igra pred samo jednim navijačem. A mi ostali smo bili kibici, negdje sa okolnih murava. Ne tvrdim, a često sam imao takav dojam. I iskreno jasnu viziju toga navijača. 
U takvoj utakmici onda otrnu prsti!


#50:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 21:13:32
na # 44 
Kolega, cestitam na konstruktivnosti. Sigurno je vase sudjelovanje u ovoj raspravi (//portal.connect.znanost.org/content/view/1284/) zbog vase iznimne konstruktivnosti dovelo do toga da se cijela prica naposljetku objavi i u medijima.


#51: #50
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 21:47:26
Upravo tako!


#52: #46
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 23:20:20
Quote:
 
Moji nastupi u spomenutoj raspravi jesu u pojedinim elementima bili otvoreno provokativni, ali su isto tako bili iznimno učinkoviti, a što nažalost većina rasprava na ovom portalu nije 

 
 
Malo sam pažljivije pogledao ovaj Vaš post. Možete li nam otkriti model kojim se iz rasprave uradi "nešto učinkovito"? I zašto mislite da ova rasprava nije učinkovita. Zar pogled na naslov i link u njemu nije dokaz učinkovitosti? Kolega, Vaš prijezir nije izraz moći, iako ga tako pokušavate prikazati.  
Imate puno drugih stvari za pokazati moć, a na ovom izboru ste zalutali!


#53: Na 45
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-04 23:54:05
( Naime, iste se u velikom broju slučajeva svode na defetističku kuknjavu, razbacivanje neutemeljenim optužbama, površne diletantske kvazianalize, lance neukusnih autoreferentnih hvalospjeva te brojne druge primjere krajnje beskorisnog intelektualnog samozadovoljavanja. ) 
 
Kad kolega slobodno mozete iznijeti svoje misljenje, mozete li nam reci zasto Hrvatskoj treba vise od dva microarray sustava. Jedan na IRB-u, a drugi na MEF-u i mozda treci na Medilsu. 
 
Nadam se da citate ostale rasprave, pa vas stoga pitam a do odgovora u vasoj poziciji mozete lako doci.  
 
1. Kolika je iskoristenost sustava na IRB-u? 
2. Kolika je iskorstenost sustava na MEF-u (pomoc, Mef uopce ne narucuje cipove, vidi drugu raspravu)? 
3. Kako mozete objasniti da MEF u Zagrebu ne zeli dozvoliti koristenje aparature znanstvenicima sa Medilsa koji bi bili spremni to korisititi i za odredjenu naknadu? 
4. Da li je u tehnologijskom projektu Jezgra 23, a nosioc je sada vasa institucija odobren budget ja mozda i cetvrti microarray sustav? 
 
Molio bih vas za vase misljenje. Nadam se da ste ga slobodni iznijeti. 
 
HVALA


#54: na #50 Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 08:02:20
na #50: 
 
Draga kolegice, opet ste pogriješili. Koliko se ja sjećam, i koliko se iz #0-tog posta u toj raspravi jasno vidi, priča koju spominjete je bila objavljena PRIJE nego je ta rasprava uopće krenula. Štoviše, ta rasprava je krenula upravo ZATO jer se priča pojavila u Večernjaku. 
 
No jedna zanimljiva pitanje koje je tom prilikom ostalo visjeti u zraku je kako je priča koju ste prema mojem jasnom sjećanju istraživali Vi osobno kao novinarka 'Jutarnjeg', prvo objavljena u konkurentkosj novini, 'Večernjem listu', koji istu priču nikada nije istraživao. 
 
na #52: 
Kolega, opet na mene idete đonom, iako sam Vas lijepo zamolio da to ne radite bez da bar prethodno promislite. Molim Vas pogledajte spomenutu raspravu još jednom, a osobito ovaj moj prilog istoj.. Upravo po modelu kojega sam ja tu opisao je kasnije i ostvarena incicijativa za predlaganje kandidata za NVZ.


#55: #54 Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 08:39:13
Quote:
 
Kolega, opet na mene idete đonom, iako sam Vas lijepo zamolio da to ne radite bez da bar prethodno promislite.  

 
 
Kakav Vam je to izraz? Nikada ni prema kome nisam igrao "đonom". Vi ste napisali: 
Quote:
 
Naime, iste se u velikom broju slučajeva svode na defetističku kuknjavu, razbacivanje neutemeljenim optužbama, površne diletantske kvazianalize, lance neukusnih autoreferentnih hvalospjeva te brojne druge primjere krajnje beskorisnog intelektualnog samozadovoljavanja. Čast iznimkama, u koju se ova tekuća rasprava na žalost ne ubraja. 

 
Meni je uvredljivo stalno "kukati" o licvemjerstvu, tražiti isprike, manje više rasprave u cjelini ocjenjivati nedostojnim a prešućivati krajnje časne i vrlo visokoga standarda uljudnosti, rasprave kakve su na primjer u i "tekućoj raspravi" postovi #26, #34, te pogotovo: 
Quote:
 
Svaka cast....  
Krunoslav Prsa 

 
 
Zar Vam to ne miriše na dostojanstvenu raspravu? Je li to licemjerstvo? Koje Vi zaboga standarde sve možete pretpostaviti svojoj sujeti?!


#56:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 09:15:18
na # 54 
Pricu o Jezgri 23 istodobno su 9. prosinca 2005. godine objavili JL i VL (na taj dan je uhicen Ante Gotovina) sto mozete pronaci u arhivi. Ono sto je VL sigurno objavio prvi jest tajanstveni dolazak ministra Primorca jedne veceri na Sveti duh 2 kada je odnio mnostvo dokumenata.


#57:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 09:15:23
na # 54 
Pricu o Jezgri 23 istodobno su 9. prosinca 2005. godine objavili JL i VL (na taj dan je uhicen Ante Gotovina) sto mozete pronaci u arhivi. Ono sto je VL sigurno objavio prvi jest tajanstveni dolazak ministra Primorca jedne veceri na Sveti duh 2 kada je odnio mnostvo dokumenata.


#58:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 10:24:18
Najbitnije je da je Saborsko povjerenstvo za sprijčavanje sukoba interesa reklo je svoje u tzv. slučaju jezgra 23.


#59:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 10:31:04
na # 58 
Najbitnije je kolega da u nekoj zemlji funkcioniraju institucije sistema, sto u HR nazalost ne funkcionira. No, istina se kad tad sazna, bit ce tako i u ovom slucaju, uvjerena sam.


#60: #58
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 10:45:13
Dajte kolega, pa reklo je i o Večernjaku!? I o mnogim drugim stvarima. Ne treba bar Vama objašnjavati kako funkcionira Saborsko povjerenstvo i tko ga čini. Kao legalisti bi ga morali uvažavati, formalno i jesmo; ali nikada ni jedan sustav ne bi bio zamjenjen, pao, smjenjen ili srušen da nije bilo pomalo istine i "iza"! Zar ne?


#61: na #57 Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 12:45:12
Kolegice, OPET krivo... 
 
Prvi tekst o spomenutoj temi, objavljen je 1. prosinca 2005. u 'Večernjem listu'. Kako se vidi iz priloženog, tekst je potpisala večernjakova novinarka Diana Glavina. 
 
Osim toga, činjenica da je prvi tekst objavljen navednog datuma, a ne 9. prosinca kako vi tvrdite, može se jasno razlučiti i iz datuma kada je otvorena rasprava na portalu, a KOJA SE POZIVA na taj tekst u Večernjaku. Dotični tekst nažalost iz nekog razloga više nije dostupan na stranicama 'Večernjaka', ali ja sam gore prenio njegov sken. 
 
Vaš prvi tekst o istoj temi, baš kao i drugi tekst u večernjaku, a koje Vi spominjete u #57, objavljeni su istoga dana, ali ne 9. prosinca kako Vi tvrdite, već dan ranije, 8. prosinca 2005. To je pak tjedan dana iza prvog teksta u 'Večernjaku'. 
 
Već u prvom članku (onom u Večernjaku) kroz pero novinarke Večernjaka ispričana je gotovo potpuna priča na kojoj ste, prema Vašem vlastitom potpisanom javnom svjedočenju Vi sami radili
 
I još uvijek niste razjasnili kako i zašto je ta Vaša priča 'procurila' u Večernjak prije nego ste ju Vi sami objavili u Vašoj novini, a ni zašto se Vaša priča, ako je bila toliko ekskluzivna, nije barem naknadno pojavila prije druge priče u Večernjaku, nego na isti dan i gotovo s kopiranim sadržajem.


#62:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 12:57:01
Za sve eventualne nejasnoće oko saborskog povjerenstva ili nedajbože optužbe da je njihov rad netransparentan i da ne funkcionira molim vas (#59,#60) da se obratite članu glavnog odbora SDP-a ujedno i predsjedniku ranijespomenutog saborskog povjerenstva g.Leki.


#63: #61
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 13:00:12
S obzirom da nešto očito nagađate, kako bi se reklo, sumnjate, htjeli biste to reći, a ne smijete ili ne znate; jedini Vam je način zamoliti kolegicu #59, a prethodno joj napisati što želite, da to izjavi. Vi ste upravo potencirali besmislene rasprave kao problem, a upravo na krivom mjestu potencirate upravo takvu! Da je zajedno zamolimo?


#64:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 13:32:36
#62 Bez politicara i saborskog povjerenstva mene zanimaju odgovori na sljedeca pitanja: 
 
1. da li su odobrena sredstva TVa ulozena u Jezgru 23 na transparentan i zakonit nacin? 
 
2. sto se sada nalazi u dobro opremljenim laboratorijima jezgre 23 u Planinskoj 1? Tko tamo radi, imaju li web stranicu iz koje se moze tocno vidjeti u sto je ulozeno 6 mil kuna?  
 
3. Koji su rezultati ulaganja proracunskih sredstava u Jezgru 23 (broj patenata i publikacija) nakon 4 godine? Da li su ostvarili obecano te da li ce javnost dobiti na uvid znanstveni i financijski izvjestaj nakon zavrsetka tog projekta? 
 


#65:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 14:08:14
Pozdravite g. Stankovića u iduću nedjelju.


#66: Na #44
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 14:24:14
Marija je aludirala na mogućnost da ostane bez posla. Prema njenim dosadašnjim iskustvima i procjeni to je valjda realna mogućnost.  
Kao i većina koje to zanima, i Marija je čula tko je zaustavio izbor kolege I.K. na Medicini u Osijeku (koji je već prije više od 10 mjeseci održao habilitacijsko predavanje, a nakon toga procedura obično traje 1 mjesec).


#67: #65
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 14:27:49
Može li bez šifri?


#68: na #64: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 14:39:49
Kolega, zanimljivo da baš Licemjer kao što ste Vi postavlja to pitanje. Hoćemo li onda konačno saznati na temelju kojeg moralnog načela ste pristali 'ispod stola' primiti milijun proračunskih kuna za opremanje labosa u MedILSu? 
 
Odgovore na SVE svoje upite vezane uz Jezgru 23 dobili ste prije gotovo dvije godine. Nakon istih, a prije negoli postavite nova pitanja, trebali biste prvo pomesti u svojem dvorištu. Tim više što postaje sve očitije da je to dvorište iznimno 'zapušteno'.


#69: Glasova: 2 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-10-05 15:04:54
na # 61 Kolega, kad ste vec tako veliki medijski mag onda biste trebali znati da je cijelu pricu o mahinacijama sa Sv.duhom 2 (na sto se Jezgra 23 naslanja) prva objavila kolegica Glavina u VL u lipnju 2005. 
Inace, dok sam radila pricu o Jezgri 23 u nekoliko navrata sam dobila poruku da ce se sprijeciti izlazenje moga teksta te cak poruku iz samog drzavnog vrha da ostavim na miru Primorca. Nije bas da mi je bilo svjedno kad sam sve to slusala preko raznih glasnika pa sam sve dokumente kopirala i dala u vise ruku. Osim toga, ispricala sam pola grada cijelu pricu s jezgrom 23. Tekst je, naravno, izasao i pouka za buducnost mi je bila: ne treba se bojati.