Uvjeti korištenja stranica znanost.org.
Connect povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj.
 
   Edukacija  Gosti  Hrvatska  Inozemstvo  Osvrti  Posao  Razno  Znanost

 
Naslovnica    Linkovi   Urednistvo   O portalu   Pravila   Donacije Baza    Party    Gallery    E-Connect    WikiFF    Science Initiatives
 
Članovi
Korisničko ime

Lozinka

Remember me
Zaboravili ste lozinku?
Niste clan CONNECT-a?

Što je connect::portal?
Portal je mjesto za komunikaciju i razmjenu informacija među članovima connecta koji povezuje hrvatske studente, edukatore i znanstvenike u inozemstvu i Hrvatskoj. Članovi zajednice mogu dodavati tekstove po svojoj želji za koje misle da bi ostalima bili od interesa. (opširnije)

Izdvajamo
Connect::Portal::Gosti

dr.sc. Bojan Žagrović, znanstveni direktor MedILS-a
(opširnije)

Akademik Ivan Supek
(opširnije)

Prof.dr. Dražen Vikić-Topić
Tema gostovanja: nova pravila za prijavu znanstveno- istraživačkih projekata (opširnije)

Domagoj Račić
Tema gostovanja: "Otok znanja" (opširnije)

doc. dr. sc. Dragan Primorac
Tema gostovanja: postavite pitanje ministru(opširnije)

Dr. Miroslav Radman
Tema gostovanja: MedILS (opširnije)

Prof. dr. sc. Pero Lučin, predsjednik UO Nacionalne Zaklade za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske (opširnije)
Connect::Portal::Osvrti
Rubrika u kojoj članovi Connecta objavljuju svoje analize, osvrte, intervjue, ...

Prijašnji prilozi :
Promocija na PMF-u: cijena 2000 kuna!
Sliku prvog ekstrasolarnog planeta obradio hrvatski znanstvenik
Komunikacija znanosti - od industrijskog do informacijskog doba
Povratak znanstvenika iz dijaspore
Marin Soljačić dobitnik nagrade Adolph Lomb iz područja optike
Kultura plagiranja
Interview: Vjesnikovo novo ruho
BBCev Horizon
Dijalog povodom Projekta Družba-Adria o izvozu ruske nafte kroz Jadran
Transfer "know-how" vs. gomilanje informacija
Neuronski kôd - ulazak u Matrix
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (drugi dio)
Razgovor sa Pavom Barišićem, tajnikom organizacijskog odbora Prvog kongresa hrvatskih znanstvenika
Ministarstvo znanosti i umjetnosti (prvi dio)
Službeno-neslužbeno sa FER-a
Planeti ponovo postavljaju pitanja
Interview sa Steven Squyresom, voditeljem znanstvenog tima Mars Rovera
Understanding Melodies of Cosmic Strings
Otkriva li Hubble nove planete?


Posao:

Mjesto za novaka na MF u Rijeci   PDF  Print  E-mail 
Poslao/poslala: Saša Zelenika  
2007.09.12. 11:44

SLOBODNO MJESTO ZA ZNANSTVENOG NOVAKA (Ph.D. studenta) NA ZAVODU ZA FIZIOLOGIJU I IMUNOLOGIJU MEDICINSKOG FAKULTETA U RIJECI

Traži se znanstveni novak (Ph.D. student) za rad na projektu “Reprodukcijske i imunološke funkcije progesterona” pod vodstvom dr. sc. Biserke Mulac-Jeričević.

Kandidat mora zadovoljiti slijedeće uvjete:

  1. Završen fakultet biomedicinskog usmjerenja (medicina, PMF, PBF, farmaceutsko-biokemijski i sl.).
  2. Visok prosjek ocjena.
  3. Aktivno znanje engleskog i rada na računalu.

Dodatne informacije mogu se dobiti na telefon 098-989 9642 ili E-Mail adresu bmulac@medri.hr

Natječaj za ovo radno mjesto objavljen je 12. rujna 2007. na: www.medri.hr/Natjecaj_rujan.html, Narodnim novinama i Novom listu.

Natječaj glasi:

Na temelju odluke Fakultetskog vijeća Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci raspisuje natječaj

f) za izbor jednog znanstvenog novaka u suradničkom zvanju asistent na određeno vrijeme na projektu «Reprodukcijske i imunološke funkcije progesterona» (062-0620402-0381), voditelj znanstvenog projekta prof. dr. sc. Biserka Mulac-Jeričević.

Pristupnici na natječaj za suradničko zvanje uz prijavu pod točkama e) i f) prilažu:
- životopis,
- uvjerenje o prosjeku ocjena dodiplomskog studija,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu,
- presliku diplome ili uvjerenja o završenom studiju,
- svjedodžbu o zdravstvenoj sposobnosti ovlaštenog liječnika medicine rada (za prvi izbor).

Prijave na natječaj mogu dostaviti osobe oba spola (članak 13. st. 2. Zakona o ravnopravnosti spolova, NN broj: 116/03.)

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave. Sve prijave se podnose Tajništvu Medicinskog fakulteta u Rijeci, Ulica braće Branchetta 20, Rijeka.

Komentari (clanova koji su komentirali: 13)
Komentara po autoru:    12 6 5 4 3 2 2 2 2 1    1 1 1

#1:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-12 16:59:53
Ne bi li Sveučilište u Rijeci, hvaljeno zbog svojih reformskih tendencija, trebalo biti prvo koje će početi otvarati smislene natječaje za PhD studente i ostale zaposlenike? OSAM dana od objave? Opet? Ili je i to nešto za što je kriv zakon?


#2:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-13 09:21:37
Vjerovatno kandidat već postoji, a natječaj je samo formalno zadovoljenje zakona. Deja vu.


#3: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-13 10:38:20
Na #2: Naravno. 
 
Kolegica Mulac-Jeričević je jedan od ministrovih povratnika. I sada se ja pitam, što je s nadama da će povratnici konačno u Hrvatsku pored svojih iskustava donijeti i dobru praksu iz inozemstva? Kolegica je do sada prošla slijedeće: 
 
- Vratila se na hrvatski način (po naputku ministra). 
- Na hrvatski način je više od godinu dana čekala na odobrenje projekta. 
- Na hrvatski način je više od godinu dana čekala da joj odobre znanstvenog novaka. 
- Sada na hrvatski način raspisuje natječaj za novaka. 
 
... i sada joj još preostaje samo da počne raditi znanost po važećim hrvatskim standardima kvalitete i kvantitete. Da preobrazba bude potpuna. Kao što će u slučaju dobrog dijela povratnika i biti. 
 


#4: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-13 15:49:55
Ne vjerujem da je natjecaj formalan, jer ga inace, primjerice, kolegica ne bi ovdje postavljala. Sto se ogranicenja tice, zakon ih nije definirao, ali postoje napuci MZOS u kojima je definirano da cijela procedura izbora novaka mora biti gotova u 3 mjeseca od dana odobravanja mjesta (opet od strane MZOS) -zasto??? Buduci da nakon dobivanja odbrenja, a prije raspisivanja natjecaja, Fakultetsko vijece (FV) mora odobriti taj raspis, a nakon natjecaja Povjerenstvo za izbor mora podnesti izvjesce koje opet ide na prihvacanje FV, a buduci da se FV sastaje jednom mjesecno, sve ispadne uzasno ubrzano. To otprilike i znaci da u cijelu proceduru morate, hocete-necete, pokusati uci kada vec imate barem jednog izglednog kandidata (diplomirao, medu privih 10% u generaciji), jer vam inace mjesto prakticki propada, i morate cekati kada cete opet prvo na fakultetskoj a onda na MZOS listi imati sanse proci. Ako ce student kojeg bi zeljeli za novaka diplomirati tek za par mjeseci, ako onaj kojeg ste zeljeli ode na drugi projekt ili odluci ipak raditi u zivotu nesto profitabilnije, ako ... prakticki nemate nikakve sanse dobiti novaka. Da ne kazem stvarno nadati se da ce vam se u tih 8 dana javiti netko sa drugog sveucilista u RH ili iz vana. Gomila nelogicnosti i na ovom polju u tom nasem "sustavu bez sistema".


#5: Na 4 Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-13 18:01:15
Zar je ovo o cemu pricate kolega, u postu # 4 u kamenu zapisano, i nepromijenjivo. 
Iz vaseg posta se vidi cija je odgovornost da to je tako. 
1. MZOS-a 
2. Kolege povratnici koji kao i kolegica ciji je natjecaj objavljen po Hrvatskom modusu, ne planiraju mijenjati sustav vec se prilagoditi sustavu i raditi svoj posao. O tome smo dosta culi vec i od njih. A promjene ocekuju kad svi budu kao i oni. Bravo. 
 
I sami sustav povratka znanstvenika je favorizirao jednom dijelom ovu cijelu situaciju.


#6:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 08:31:32
#5: Stvari koje ne valjaju treba mijenjti. Tocka. Neke stvari mozete mijenjati relativno brzo (npr. na sugestiju Upravljackog odbora UKFa je u zadnjim promjename zakona uvedena mogucnost da doktoranti/postodoktoranti koji su financirani izvanproracunskim sredstvima (EU projekti itsl.) imaju potpuno isti status u sustavu kao od MZOS financirani znanstvei novaci), za druge treba vise vremena, truda i rada. Uloga tzv. povratnika je tu evantualno znacajna zbog toga jer su oni iz drugih sustava donijeli neka iskustva i perspektive koji oni koji su cijeli zivot u ovom sustavu nemaju, pa odredene anomalije niti ne primjecuju. Inace "povratnicu" nisu i nema razloga da budu razliciti od bilo koga drugog u sustavu. 
Bilo bi s te stane jako interesanto kada bi nam vi mogli prenijeti iskustva iz situacija u kojima ste vi mijenjali sustav u USA, Svedskoj, Norveskoj, ... Siguran sam da bi nam ta iskustva bila dragocjena u nasim nastojanjima da svojim radom popravljamo ovaj nas sustav.


#7:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 09:35:24
Quote:
 
Što se ograničenja tiče, zakon ih nije definirao, ali postoje naputci MZOS-a u kojima je definirano da cijela procedura izbora novaka mora biti... 

 
 
Ključno je pitanje koliko naputci kao kategorija oslikavaju nedostatke zakona i zašto MZOS, nevezano za ovaj slučaj, jako često koristi institut tzv. naputaka. I zašto s tim u svezi četiri godine koristi naputak umjesto da izmjeni zakon, ako ne valja. Stjecajem okolnosti znam da je to svakodnevna praktično, praksa u srednjim školama gdje timovi ljudi postupaju po naputcima. 
Smisao zakona jeste da bude jednostavan i lako čitljiv pa stoga i primjenjiv, bez dodatnoga tumačenja od strane države, jer to omogućava čitav niz krajnje voluntarističkih i u konačnici neodgovornih postupaka i manipulacija. 
 
Quote:
 
Stvari koje ne valjaju treba mjenjati. Točka 

 
 
Upravo tako. Samo ne znam kakve veze stim imaju povratnici koji dođu na sveučilište, institute, kada uprave tih institucija u primjeni zakona na svakodnevnici moraju tražiti tumačenje kroz formu naputaka od strane državne uprave, u ovom slučaju MZOS? Imali bi kada bi ih se slušalo u bilo čemu, ili kada bi netko htio jednostavno proučiti praksu vani, pri čemu ne mislim na BiH, Srbiju, Kazahstan i Azerbejdžan uz svako dužno poštovanje. 
Nitko se ne treba vraćati da bi se to popravilo.


#8: Zašto nastavljate vrijeđati povratnike Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 10:31:45
Nekolicina autora na Portalu vrijeđa sve koji su se vratili u zemlju pod uvjetima koji su za sve jednaki. Bolji ili lošini nije bitno. Zašto, ih se napada. Pa nisu svi spremni cijeli život raditi za poslodavce u svijetu. Žele nešto načiniti i u svojoj zemlji koja ih je školovala, bolje ili lošije nije bitno. Sigurno ne slabo jer ne bi radili u svijetu. Ova frustriranost nekih pojedinaca koji nikako da dođu do mjesta u Hrvatskoj postaje zaista degutantna.


#9: #8
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 10:43:11
Ne znam zašto, ali osjećam se prozvanim. Onim koji vrijeđa?! 
Mogao bih navesti sada bilo što, puno toga, kada bi bilo potrebno i kada bih bio uvjeren da kolega #8 ima uporište u ovoj i sličnim raspravama za svoj stav i pitanje. Kako znam da nema, radije ću šutjeti, jer, koliko se god trudio naći pravu riječ izreći svoje mišljenje, izgleda da je šutnja najrječitija.


#10: na #5 Ocjena: 2, Pronicavo
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 10:50:19
opet se pljuca po povratnicima i to onako pausalno. 
OK kolega shvatili smo - vas nisu htjeli pa ste sada kivni na sve 
Ajte vi lijecit svoje frustracije negdje drugdje!!!! 
A kako molit cu lijepo vi zamisljate da mi mijenjamo procedure i zakone? Pisanjem po Connectu? 
Ja jos jednom izjavljujem: nisam se vratio u Hrvatsku mijenjati zakone jer se u tu vrstu posla ni ne razumijem a nemam ni vremena. 
Just for the record, i kolega Petravic i ja (oboje "ministrovi" povratnici) smo svojevremeno oglasavali otvorene pozicije za novake i ovdje na Connectu ali i svuda po internetu i po drugim fakultetima puno prije nego li su natjecaji formalno raspisani. Zapravo natjecaji su raspisani kad sam vec pronasao odgovarajuce kandidate. Slazem se da osam dana moze biti rok samo za nekoga tko vec zna da ce natjecaj biti raspisan i kao takav je formalnost, ali formalnost koju po zakonu moramo provesti. Ali nitko nam ne odredjuje kako cemo mi oglasavati poziciju i pronaci kandidate. 
Ako vec ne znate kako se to zapravo provodi zasto mislite da nam svima morate solit pamet. 


#11: # 9
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 10:54:15
Javio se krivi. Tko radi ovdje zna kakva je opća, pa i specifična situacija, npr. u znanosti. To je usmejreno na one u daljini koji stalno popuju, ili nisu u stanju kod nas da uđu u sustav. 
 
Sretan sam da su neki jako daleko, da su se neki vratili. Ali je zanimljivo da connectovci ne prate što se na ovim prostorima piše i o čemu se raspravlja. To je za njih vrijedno samo prezira. 
 
Za kolegu #9 potanje. Što povezuje dužničko ropstvo, društvo znanja i besplatni izvor proizvoda financiranog novcima poreznih obveznika?


#12:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 11:42:05
Na #10.  
 
Ajte vi lijecit svoje frustracije negdje drugdje!!!!  
 
Nije mi jasna vasa poruka. Kolega 5 je samo iznio svoje misljenje. Zeliio se vratiti u RH i sve pokusao da se vrati na temelju javnih natjecaja i radi na principima na koje je naucio u inozemstvu. Zar mislite da je samo on kriv zato sto nije uspio u povratku u RH? Kakav je to stav kolege sa connecta koji salje drugog kolegu negdje drugdje na lijecenje??? Zar je to u vasoj domeni rada koji razumijete ili ne, ili za koji imate ili nemate vremena? 
 
A kako molit cu lijepo vi zamisljate da mi mijenjamo procedure i zakone? Pisanjem po Connectu? 
 
Ne nego aktvnim i javnim radom te uvodenjem kvalitete u rad na svojim institucijama te u nadleznim ustanovama. Posto prema vasim rjecima vi to vec radite budite zadovoljni, no MNOGI to ne rade i zato je situacija u znanosti u RH vrlo cesto turobna. Vas osobno nitko nikada nije prozivao i nije mi jasno zasto tako grubo odgovarate kolegi koji ukazuje na ocigledne nelogicnosti koje se moraju promjeniti za boljitak vecine znanstvenika u RH. Meni se cini da je komentar 5 sasvim na mjestu i da ne predstavlja napad na nekoga osobno. Ukoliko se netko trebao osjetiti prozvan onda je to kolega 4 s kime kolega 5 diskutira. 
 


#13: na #12 Glasova: 2 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 12:08:23
Komentar #5 kao uostalom nekoliko zadnjih postova tog kolege ironicno parafrazira neke moje izjave pa sam se osjetio pozvanim reagirati. 
Njegove frustracije s (ne)povratkom smo vec nekoliko desetaka puta imali prilike procitati i vec su pateticne i ne doprinose konstruktivno diskusijama koje pokusavamo voditi. 
Jos jednom ga pozivam da ako zna za slucajeve nepotizma, veza i vezica i nepravilnosti u povratku znanstvenika neka onda te i takove slucajeve iznese opise i komentira a ne uvijek i stalno i opcenito po povratnicima. 
On, a i vi, napadate krive ljude. Samo zato jer ste/su nas nazvali "ministrovi povratnici" grupica "znastvenika iz inozemstva" nas stalno pljuca na Connectu pa cak i po medijima, proziva, pa cak smatra i odgovornima, ili nam soli pamet sto bismo i kako mi to trebali raditi u Hrvatskoj. To sto vi imate nesto protiv ministra ne znaci da morate imati i protiv "ministrovih povratnika" "ministrovih suradnika" "ucesnika u ministrovoj konferenciji", sta je slijedece "ministrovi susjedi"?  
A kad me vec kolega iz #5 povlaci za jezik, cetrdesetak(?) znanstvenika se vratilo u Hrvatsku a on izgleda jedini nije uspio. Zakljucak se namece sam po sebi ... 


#14: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 13:08:55
Na #13: 
 
kolege ironicno parafrazira neke moje izjave pa sam se osjetio pozvanim reagirati.  
 
KOje su to vase izjave parafrazirane? 
 
Jos jednom ga pozivam da ako zna za slucajeve nepotizma, veza i vezica i nepravilnosti u povratku znanstvenika neka onda te i takove slucajeve iznese opise i komentira  
 
Zar vam kolega nije vec odgovorio u ovom postu komentar broj 8.?? 
 
grupica "znastvenika iz inozemstva" nas stalno pljuca na Connectu pa cak i po medijima, proziva, pa cak smatra i odgovornima, ili nam soli pamet sto bismo i kako mi to trebali raditi u Hrvatskoj.  
 
Vasa omiljena rijec je PLJUCATI. Sto zelite poruci takvim jezicnim bravurama svojim kolegama znanstvenicima koji vjeruju da rade za dobrobit bar nekih znanstvenika u RH (nadam se da se slazete da niti vase misljenje nije univerzalno prihvaceno od svih znanstvenika u RH?)? 
 
Postavio sam vam pitanje u ovoj raspravi: KOmentar 10 - no na njega niste nikada odgovorili. Stoga ga kopiram jos jednom: 
 
Slazem se s kolegom Barbirom da 'U Hrvatskoj ima dosta znanstvenog hohštapleraja' - bilo bi korektno da se o toj temi malo detaljnije raspravlja: zbog cega se toga balasta ne mozemo rjesiti???  
 
BTW svida mi se vas intervju u strucnim dijelovima ali vase izjave tipe: "Uvjeren sam da će se sustav sam od sebe promijeniti kad većina bude radila ovako i ovoliko kao ja" ukazuju na logičku pogrešku ili demagoški manevar - ovisno o motivima koji stoje iza nje - kako je lijepo opisao kolega BL. 
 


#15: #11 Ocjena: 0, Saljivo
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 13:57:49
Quote:
 
Što povezuje dužničko ropstvo, društvo znanja i besplatni izvor proizvoda financiranog novcima poreznih obveznika? 

 
 
Povratnik!


#16: Na 8 10 i 13
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 14:45:32
Hvala na vrijedjanju u gore navedenim komentarima. 
Trenutno se lijecim radnom terapijom. 
Nadam se da i ova izjava nece biti shvacena kao uvreda. 


#17: ...I to koji!
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 15:15:11
 
..... se pljuca 
..... ok kolega, shvatili smo-vas nisu htjeli pa ste sada kivni na sve 
..... Ajte vi liječit svoje frustracije negdje drugdje!!! 
..... solit pamet 
..... Kad se kolegu nakon ovih riječi "povuče za jezik" rekne Četrdesetak znanstvenika se vratilo u Hrvatsku a on izgleda jedini nije uspio.  
 
Zaključak se nameće sam po sebi... 


#18: na #14
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 16:25:35
I]KOje su to vase izjave parafrazirane?[/I] 
 
To pitajte kolegu iz #5 
 
Zar vam kolega nije vec odgovorio u ovom postu komentar broj 8.??  
 
Ne nije. Doduse jest spomenuo moje ime i insinuirao da sam se i ja kao i ostali povratnici zaposlio preko veze i poznanstava 
 
Vasa omiljena rijec je PLJUCATI 
 
Nije, prvo mi je pala na pamet jedna druga rijec (pocinje sa s...) ali ta bi vec bila nepristojna. 
 
Sto zelite poruci takvim jezicnim bravurama svojim kolegama znanstvenicima koji vjeruju da rade za dobrobit bar nekih znanstvenika u RH 
 
Eto bas taj pasus koji ste izvukli grupica "znastvenika iz inozemstva" nas stalno pljuca na Connectu pa cak i po medijima, proziva, pa cak smatra i odgovornima, ili nam soli pamet sto bismo i kako mi to trebali raditi u Hrvatskoj.  
 
nadam se da se slazete da niti vase misljenje nije univerzalno prihvaceno od svih znanstvenika u RH?) 
 
Da, naravno da se slazem. To nikad i nigdje nisam tvrdio. 
 
bilo bi korektno da se o toj temi (hohstapleraj) malo detaljnije raspravlja: zbog cega se toga balasta ne mozemo rjesiti? 
 
ja ne znam. A vi? Ali slazem se da moze pokrenuti ta tema. Ja sam samo iznio konstataciju ali nikad nisam tvrdio da znam i rjesenje. Dapace, rekao sam da nemam ni vremena ni strpljenja a ni znanja za iznalazenje rjesenja. 
 
ali vase izjave ... ukazuju na logičku pogrešku ili demagoški manevar - ovisno o motivima koji stoje iza nje 
 
Moji motivi, a to vas zanima! Pretpostavljam da iz mojih natpisa ne mozete shvatit jesam li ja "nas" ili "njihov". Nisam ni nas ni njihov 
 
I vec sam jednom napisao: vas izuzetno cijenim i zao mi je sto me navucete u ovakve prepirke i "jezicne bravure"


#19:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 16:35:07
Na #18. 
Uopce me ne zanimaju vasi motivi. Takoder nisam vas ja uvukao u ovakve jezicne bravure nego vi sami. 
 
..prvo mi je pala na pamet jedna druga rijec (pocinje sa s...) ali ta bi vec bila nepristojna.  
 
U svojim komentarima zelio sam samo naglasiti da ne trebate koristiti niti rjeci na p..... niti na s... jer imaju prizvuk prostote i ne objasnjavaju sto zelite reci. 
 
Kolega 5 vas nije niti spominjao u svom komentaru i jos uvijek mi nije jasno iz svih vasih naknadnih napisa i odgovora zasto ste u ovom slucaju reagirali ad hominem..??  
 


#20: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 16:42:16
Svi smo svjesni problema, ne samo u znanosti, već i u cijelom društvu. Stoga zatvarati oči pred neospornim činjenicama nema smisla. 
 
Problemi se neće riješiti vrijeđanjem, niti nadmudrivanjem.  
 
Kad bi intelektualni potencijal ovog portala i energija pojedinaca bili iskorišteni u prave svrhe, gdje bi nam bio kraj! 
 
Gospodin Ministar svakako nije kriv za sadašnje stanje u znanosti, jer je sasvim slučajno došao na tu poziciju. Ma koliko se trudili, svoju nemoć bi i svatko od nas pokazao kad bi bio na njegovom položaju.  
 
Da bi se riješili osnovni problemi u obrazovanju i znanosti treba se osloboditi u našem društvu napasti koja se zove "veza i poznanstvo". Sjetite se koliko ste puta bili u poziciji da učinite nešto što zapravo niste htjeli, a da bi izbjegli probleme, morali ste. I tako jedna nepravda, pa druga, itd., i stoga i imamo sasvim razumljivo nezadovoljstvo, moglo bi se slobodno reći, glasnika šutljive većine. 
 
Ponovo ističem važnost svakog doktora znanosti koji se vratio u domovinu, jer oni su poput zdrave krvi potrebne izmučenom organizmu. Sigurno postoje otpori na pojedinim fakultetima i institucijama glede povratnika, stoga je Ministarstvo znanosti dužno učiniti sve kako bi se što više školovanih vratilo u Hrvatsku. Bez jasne pomoći Ministarstva, povratak je vrlo težak, i mnogi se možda i zbog toga ne odlučuju na povratak u Hrvatsku. U ovom dijelu bi novi Ministar (nije bitno tko; dovoljno je da je doktor znanosti i da ima realnu viziju) morao koncentrirati svoju energiju.  
 
 


#21: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 17:07:49
Na #8: 
 
"Nekolicina autora na Portalu vrijeđa sve koji su se vratili u zemlju pod uvjetima koji su za sve jednaki. Bolji ili lošini nije bitno."  
 
Zašto, ih se napada. Pa nisu svi spremni cijeli život raditi za poslodavce u svijetu. Žele nešto načiniti i u svojoj zemlji koja ih je školovala, bolje ili lošije nije bitno. Sigurno ne slabo jer ne bi radili u svijetu.
 
 
Mozda su dosli na poziciju da rade u svijetu USPRKOS tome (a ne zahvaljujuci) sto je hrvatski skolski sustav (da ne upotrijebim losiju rijec) jadan ? 
 
Ono sto vam neki kolege pokusavaju prenijet (kroz jako puno poruka na ovome portalu) nije cinjenica da neki ljudi ne dobivaju pozicije u HR, vec nacin na koji se selekcija provodi, nacin na koji se dodjeljuju znanstveni projekti, te opcenito nacin na koji se u Hrvatskoj radi. To je vrlo lijepo sazeto u komentaru #3.  
 
Ono sto vi zovete "vrijedjanjem povratnika" (ili jedan drugi gospodin, "pljucanjem") ja zovem "ukazivanjem na nepravilnosti, te sugestijama kako da se one isprave". Ton je naravno kriticki, kakav i treba biti. Tako znanstvenici rade, barem oni vani: analiziraju stvari, ukazuju na ono sto misle da ne valja i daju argumente zasto. Nemogucnost ovih drugih da prihvacaju kritiku je drugi problem. Sto prije to shvate to bolje. 
 
 
Na #13: 
 
Jos jednom ga pozivam da ako zna za slucajeve nepotizma, veza i vezica i nepravilnosti u povratku znanstvenika neka onda te i takove slucajeve iznese opise i komentira... 
 
S obzirom na ocitu kolicinu istih, mislim da je lakse navesti one pojedinacne postene slucajeve :roll ...


#22:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 18:20:43
Na #10, #13, #18: 
 
Kolega, meni se čini da u ovoj raspravi povratnicima najviše štetite Vi iskazanim "obrambenim" reakcijama. Za početak,nije bila riječ ni o Vama, niti Vas je itko tjerao da mijenjate sustav. Činjenica da se sustav ne mijenja će u konačnici puno više izmaltertirati Vas nego bilo koga od nas u inozemstvu - jer ćete za svakog slijedećeg novaka, za svaki slijedeći projekt, za svaki slijedeći izbor u zvanje morali iznova prolaziti kroz majmunarije kroz koje ste već prolazili i u procesu povratka i nakon njega. Činjenica da ste ih stoički podnijeli i da ste ih spremni podnositi i dalje više govori o Vama i Vašim (teškim!) kompromisima nego o nama koji smo jednostavno primijetili da su te majmunarije ne samo štetne za hrvatsku znanost i znanstvenike, nego su  
1. to štetnije što je znanstvenik kvalitetniji - jer će apsolutni pad u znanstvenoj produkciji radi trošenja vremena i energije na majmunarije biti najveći upravo u kategoriji najboljih, i  
2. u konačnici KRAJNJE NEPOTREBNE - jednostavno su rezultat nekompetencije i/ili neinteligencije onih koji su takva pravila donijeli (na razini fakulteta, sveučilišta ili države, svejedno) i činjenice da oni koji imaju ovlasti da ta pravila promijene to ne čine. 
 
U vezi 1, vjerujem da Vi spadate u kategoriju kojoj će sadašnje stanje u bliskoj budućnosti uzrokovati najviše patnje. U vezi 2, Ono što smo i kolega #5 i ja upozorili i ovdje i prije je da je produktivnost hrvatskih znanstvenika, uključujući povratnike, izravno oštećena stanjem koji je dobrim dijelom rezultat nečije nekompetencije i lijenosti - NE vaše i NE kolegice Mulac-Jeričević. I zato mislim da zbilja činite medvjeđu uslugu i sebi i ostalim znanstvenicima u Hrvatskoj kad reagirate ovako kako reagirate. Rezultat vaše reakcije je neizravna obrana nekompetencije i nerada zbog kojih se dobri hrvatski znanstvenici nepotrebno muče - obrana koja će nekompetentne donosioce glupih pravila i zakona i lijene & nekompetentne ljude koji glupe zakone i pravila ne mijenjaju učvrstiti u uvjerenju da ništa ni ne moraju mijenjati. U nedogled.


#23: Kolegi #18 Glasova: 2 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 21:43:01
Dragi kolega #18 
 
Svi mo koji radimo u zemlji, jer i ja sam svojevrsni povratnik (oko 3 godine rada u svijetu) smo obične budale, jedanaestokategornici i provincijalci itd. Samo su CK Connecta (IĐ, BL, JT i IK - ima ih još nekoliko u zemlji) geniji u svim pitanjima. Hoće li jednom IĐ ili JT objasniti javnosti kako je to izabran 2002. IĐ u Splitu za profesora i što mu je poslužilo za izbor u Njemačkoj i tko mu je u tome pomogao. Ja znam odgovor iz prve ruke, ali to znima sigurno i ostale članove Connecta. 
 
Jasno da ovaj moj komentar nije konstruktivan, ali zaista ovo vrijeđanje svih koji su u zemlji, ne samo povratnika, prelazi svaku granicu. Mi smo pristali na što smo pristali. Usprkos tome želimo pomoći ovoj zemlji. Ma kakva ona bila. Anaprosto nije istina da se ništa ne može učiniti. Moglo se i može se ako se zna. To ne znači da nema problema, ali problemi nisu u onom što misle uvaženi članovi CK.


#24:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-14 23:55:29
Joj joj kolega 23. Cemu ovakve rasprave??????????  
 
ovo vrijeđanje svih koji su u zemlji 
 
Slici na pricu o osobi o kojoj malo tko zeli pricati.  
 
Kada budete stvarno zeljeli saznati istinu slobodno mi se javite i poslati cu vam sluzbeno priopcenje MF i Sveucilista u SPlitu "iz prve ruke". 
 
Do tada vam zelim laku noc i spavajte dobro s vasim informatorima - naravno "iz prve ruke". 


#25:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-15 20:01:35
Nakon ovakve rasprave ce Sasa dobro razmisliti hoce li ovakve naslovne postove vise uopce stavljati ovdje. 
 
Jedna prigodna pjesmica ...


#26: Glasova: 2 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-15 21:13:45
Na #23. Kao doprinos konstruktivnoj diskusiji odgovoriti cu na pitanja kolege Catica: Hoće li jednom IĐ ili JT objasniti javnosti kako je to izabran 2002. IĐ u Splitu za profesora i što mu je poslužilo za izbor u Njemačkoj i tko mu je u tome pomogao.  
 
Izbor u naslovno zvanje izvanrednog profesora. 
 
Izbor profesora Ivana Đikića obavljen je 2002. godine, na molbu prof. dr. Željka Dujića (voditelja Katedre na kojoj je prof. dr. I. Đikić izabran) i na zamolbu Janosa Terzića profesoru Đikiću da pristane na izbor, a sa željom da pomogne u razvoju znanosti na našoj instituciji te da bi našim studentima omogućili kontakt s vrhunskim, svjetski uglednim znanstvenikom.  
 
Izbor je pokrenut na inicijativu jedinica naše ustanove, te uz pismenu podršku i odobrenje Senata Sveučilišta jer se je prof. dr. Ivan Đikić birao prema kriterijima izvrsnosti. Prof. dr. Ivan Đikić je tada, u dobi od 35. godina imao 9 radova (od ukupnih 37) u najboljim svjetskim časopisima (Nature, Science, Cell, PNAS ili J. Exp. Med) te je bio citiran preko 1400 puta. Ilustracije radi, 5 takvih radova dovoljno je za izbor u profesora na harvardskom sveučilištu. Da smo bili potpuno u pravu kad smo procjenili da je profesor Ivan Đikić vrhunski znanstvenik potvrđuje činjenica da je nakon izbora na našem fakultetu nastavio vrhunsku znanstvenu karijeru objavljujući još 53 rada (od čega je velik broj u najboljim časopisima). Osim toga njegovu izvrsnost potvrđuju i brojne međunarodne nagrade, od kojih bi posebno izdvojio prošlogodišnju nagradu Američkog udruženja za istraživanje raka (AACR).  
 
Treba naglasiti da je iste godine, prije nego je izabran na našem fakultetu, profesor Ivan Đikić izabran za redovitog profesora u trajnom zvanju na Sveučilištu Goethe u Njemačkoj!!! To je tri titule iznad titule koju je dobio na našem Fakultetu, a u konkurenciji koja je daleko iznad konkurencije u Splitu.  
 
U povjerenstvu za izbor profesora Ivana Đikića bili su: prof. dr. Filip Čulo, prof. dr. Stjepan Jonjić i prof. dr. Željko Dujić.  
 
_____________________________________________________________ 
Zamolio bih kolegu Catica da iznese cinjenice koje on ima iz prve ruke???? 


#27: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 10:42:52
Na #26: Jasno je da nema nikakvih činjenica "iz prve ruke". Kolega #23 slijedi prokušani protokol svih lažova i spletkara u hrvatskoj akademskoj zajednici: izmisli nevjerojatnu priču, raširi je okolo, i nadaj se i da će nakon temeljitog demantija njegovih apsurdnih tvrdnji žrtvi biti naneseno dovoljno štete. 
 
(Samo bi netko tko nema pojma o tome kako funkcionira znanost u Njemačkoj povjerovao u priču da izbor u zvanje na opskurnom hrvatskom sveučilištu ima bilo kakav utjecaj na izbor u zvanje na njemačkom sveučilištu. Kolega #23 i računa na to da u tu priču uvjeri one koji nemaju pojma. Dakle, kolega #23 sustavno laže. Kolega #23 sustavno spletkari. Kako se nazivaju ljudi koji sustavno lažu i spletkare - to sam već naveo u prethodnom paragrafu.)


#28:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 14:38:27
U svakom znanstvenom području postoje najbolje publikacije (koje nažalost nisu u Hrvatskoj), ne desetine, niti stotine, već samo nekoliko njih. Tko samostalno objavi jedan rad u jednoj od njih, ima uvjete za docenta, dva rada za izvanrednog profesora, tri rada za redovnog profesora, a onaj tko ima više od tri rada u tim publikacijama preskače sve procedure i postaje redovni profesor do kraja života.  
Onaj tko je koautor u radovima, treba imati objavljenih više radova za izbor od onoga tko je sam objavio radove u spomenutim publikacijama, obzirom na mogućnost "šlepanja" pojedinaca (koautora) u objavljenim radovima.  
Kad bi ovi kriteriji bili korišteni u Hrvatskoj, mislim da bi imali izvjesnu budućnost. 


#29:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 15:44:06
Na #27. 
kolega #23 sustavno laže. Kolega #23 sustavno spletkari. Kako se nazivaju ljudi koji sustavno lažu i spletkare - 
 
... samo ime nije toliko niti bitno - vaznije je da se takav njihov rad jako cijeni u politickim krugovima s obzirom na priznanja, savjetnicka mjesta, financiranje tehnoloskih projekata, sudjelovanje u odborima i vijecima MZOSa itd... 
 
Mozda ce se ipak kolega #23 odluciti javno napisati podatke za koje on misli da zanimaju i ostale clanove portala: Ja znam odgovor iz prve ruke, ali to zanima sigurno i ostale članove Connecta. ???? 
 


#30: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 16:04:32
Na #29. 
Mislim da autor teksta ne bi trebao rabiti samo pretpostavke ("Možda će ipak.....). Po meni ima pravo ZAHTIJEVATI da kolega iz #23 javno kaže što to "zna iz prve ruke". Nitko kolegu iz #23 nije tjerao da svoje "znanje" obznani. Kad se već zaletio neka se sada isprsi!


#31:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 16:40:18
Na #23 
 
Hoće li jednom IĐ ili JT objasniti javnosti kako je to izabran 2002. IĐ u Splitu za profesora i što mu je poslužilo za izbor u Njemačkoj i tko mu je u tome pomogao. Ja znam odgovor iz prve ruke, ali to znima sigurno i ostale članove Connecta. 
 
Nesto gluplje, i ruznije, vec odavno nisam procitao na connectu, a nije da konkurencija ne postoji. Nevjerojatno je glupo, jer (a) sugerira da je izbor u zvanje u Splitu IDj pomogao da postane profesor u Frankfurtu, sto je totalna idiotarija, i (b) koliko mogu vidjeti, IDj je bio izabran za profesora u Frankfurtu prije promocije u Splitu (sto je zapravo irelevantno, ali dodatno potvrdjuje apsurdnost i glupost tvrdnje u #23). 
 
A ruzno je jer siri glasine i blati bez iznosenja ikakvih dokaza - klasicni pokusaj character assasination. Autor je inspiraciju mozda nasao u Geobbelsovoj znamenitoj izjavi da ako se laz ponovi tisucu puta, ljudi (bar neki) ce povjerovati da je istina. Nevjerojatno je da se jedan sveuc. profesor moze spustiti tako nisko. 
 
Na kraju, ako autor #23 tvrdi zna odgovor [p]iz prve ruke[/i] (nista manje, valjda od frankfurtskog rektora) i ako misli da to zanima sigurno i ostale članove Connecta, zasto onda svoja saznanja i cinjenice ne podjeli sa nama?! Zasto sa tim odugovlaci vec dva dana? Postajemo nestrpljivi.


#32:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 17:02:06
Ocigledno je kolega IC inspiraciju pronasao u ovom clanku: 
 
Danas je, međutim, potpuno jasno da je ?ikićevo namješteno napredovanje imalo samo jedan cilj, a to je da mu se na sveučilištu u inozemstvu gdje je radio njegova titula iz Hrvatske automatski prevede u isto to zvanje u inozemstvu, jer titulu izvanrednog profesora bilo u Njemačkoj ili Švedskoj ne bi dobio tijekom sljedećih petnaest godina. 
 
Nastavak starih ili novi napadi? 
 
a dodatnu motivaciju je zasigurno dobio najavama da ce Ministar osobno tuziti znanstvenika 
 
Slazem se sa savjetom kolege 30 pa nakon Zamolio bih...(#26), mozda ce ... (#29) sada dodajem da i javno zahtijevam da kolega IC iznese svoje cinjenice za tvrdnje iznesene u #23 i objasni tko su to njegovi izvori iz prve ruke. Inace cu ovu njegovu izjavu shvatiti kao klevetu iznesenu u javnom mediju.


#33: #32
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 17:59:57
Quote:
 
...Inače ću ovu njegovu izjavu shvatiti kao klevetu iznesenu u javnom mediju... 

 
 
Precjenjujete tu tvrdnju. U razredbenoj vertikali nečistoća u medijima ova tvrdnja, kao i nastojanje, kakvo smo na žalost vidjeli najavljivanjem jednoga drugoga kolege sa istinom o legendarnom milionu poreskih obveznika da se UCJENOM samo na pogrešnom mjestu, u pogrešnom trenutku, pred pogrešnim auditorijem i pogrešnoj osobi, KLEVETA je daleko iznad ovoga pokušaja. 
Problem ovakvih pokušaja je u tome što ih više nema kad ni slušati, ni čitati, a ne može ih honorirati onaj kome su kao priče za laku noć namjenjene. Taj čitatelj i slatkospavač odavno ima važnije brige. 
Ako može savjet, ne dajite im važnost!


#34: "Iz prve ruke": Split 2002, Frankfurt 20
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 18:25:06
Nažalost, istaknuti članovi Connecta ne čitaju dnevni tisak. A ja nemam glasnogovornicu da se divi mojim člancima i obrnuto i da svaki moj javni tekst reklamira na Portalu. Posebno zato što pripadam skupini od četiri, za Connect nepostojećih skupina znanstvenika. 
 
Da čitaju znali bi da sam 20. kolovoza u „Vjesniku“ odgovorio umirovljenom doc. dr. T. Šuškoviću, koji me je pojednostavljeno proglasio da sam u svemu neznalica. U tom javnom odgovoru piše. 
 
»Treba odmah ponovo napisati. Nikad u mojim javnim istupima nisam dovodio u pitanje znanstveni doprinos dopisnog člana HAZU-a Miroslava Radmana, profesora Ivana Đikića, ali treba pridodati i za ovu priču važnog subjekta, akademika Vlatka Silobrčića. Koga će od njih jednom smatrati korifejom, 'prvoligašem' ili korisnim 'drugoligašem' (I. Derado, Vjesnik 27. srpnja), presudit će povijest. Dr. T. Šušković mi implicira da sam politički podoban i da ne objavljujem u uglednim časopisima. Po suvremenom političkom bontonu nije pristojno javno se očitovati o stranačkoj opredijeljenosti. Što se tiče objavljivanja, ne moram više ništa objaviti, jer sam umirovljenik. Bavio sam se i bavim se strukom koja baš i nema puno časopisa u američkim privatnim podatkarama. Što da se, primjerice, radi s njemačkim časopisom koji će uskoro proslaviti stotu obljetnicu izlaženja i jedan je od stožera struke. A njemačka prerada polimera je vodeća u svijetu. Njegovi čelnici kažu kako im ne pada na pamet da se bavi takvim stvarima kao što su nekakve CC ili World of Web podatkare. A sigurno bi mogao biti uvršten prije mnogih drugih. A sada o nekim stvarima iz mojeg teksta. 
 
Dr. T. Šušković jako hvali profesora Ivana Đikića. Kao znanstvenika koji se kao liječnik bavi temeljnim problemima života i bolesti. U tome mu se pridružujem. 
 
Međutim, tu se nameće nekoliko pitanja. Javnost je nedavno upoznata s činjenicom da je došlo do razmimoilaženja između prof. M. Radmana i prof. I. Đikića, što je dr. T. Šušković pri pisanju trebao uzeti u obzir. Postavlja se pitanje u čemu je prijepor? Nakon objave mog teksta primio sam privatno pismo u kojem me se optužuje na sličan način, kao što je to učinio dr. T. Šušković, da ništa ne razumijem o MedILS-u. Uz napomenu da je prof. I. Đikić vrlo načelan i pošten čovjek. Što znači taj iskaz jednog od njegovih fanova? 
 
Napokon, zanima me je li prof. I. Đikić najprije postao profesor fiziologije u Splitu 2002. ili profesor biokemije 2003. u Frankfurtu. To nije nevažno pitanje za cijeli profesionalni profil tog znanstvenika. To je za mene ponajprije moralno pitanje. Čini se da je iskoristio neke zakonske mogućnosti i izabran je najprije u Splitu. Čulo se ovih dana tijekom njegova gostovanja u turističkoj emisiji da je u Splitu izvanredni profesor. To mu je poslužilo kao odskočna daska u Frankfurtu. Hoću li opet biti proglašen neznalicom? Treba pridodati., prof. I. Đikić se nedavno vrlo negativno izrazio o hrvatskim znanstvenicima koji su se odlučili vratiti u zemlju (I. Derado). A njih nije malo i, koliko pratim zbivanja, među njim ima vrlo lijep broj svjetski prepoznatljivih znanstvenika. A zbog nekih razloga nisu mu po volji više ni oni u SAD-u.« 
 
Prema biografiji uglednog frankfurtskog profesora, koju sam vidio na mreži svih mreža piše da je 2002. izabran za izvanrednog profesora u Splitu. To je ta glasovita „prva ruka“. Što ne piše u biografiji, a znao sam drugih izvora, je to da je u tome kumovao još jedan ugledni Connectovac, dr. J. Terzić. Što je u postu #26 i potvrđeno. 
 
Za mene je prema tome, iz „prve ruke“ još uvijek dvojben redoslijed. 
 
Za one koji kada nemaju argumenata, povlače političku podobnost i sl., mogu kazati da sam članom Tehnologijskog vijeća postao 2001. i to prije doc. dr. sc. Dragana Primorca. Ostao sam to i do danas. Projekte od Ministarstva znanosti dobivam redovito od 1978. Cjelokupni popis aktivnosti potvrđuje da sam to vjerojatno opravdao. 
 
Dakle kolege koje tako sve muči, trebaju ipak javnosti odgovoriti gdje je najprije izabran ugledni frankfurtski profesor. U Splitu ili tamo. Nije baš sasvim nevažno pitanje. A ja sam ga javno, i to u dnevnim novinama postavio još 20. kolovoza. Sada smo već bliže istini, ali još uvijek me muči redoslijed. Ne klevećem. A o čemu govori ovaj post. On tome da je jedna povratnica, kako se to uopće usudila vratiti, raspisala natječaj za suradnika. Ali takvi Hrvatskoj ne trebaju. Kao ni svi oni koji su se vratili „po ministrovim kriterijima“ (što je to?). Njih sve treba prokazati i sve one koji ih brane. 
 
Za autora posta #29, zašto niste javno odgovorili na javni tekst objavljen 20. kolovoza jer je tamo bio spomenuto i Vaše ime. Imajte hrabrosti i odgovorite gdje Vas ljudi javno pitaju. Ali to izbjegavate već godinama. 
 
Strpite se genijalni Conncectovci u zemlji i svijetu. Najomraženiji ministar znanosti po vašem mišljenju, a najpopularniji po mišljenju hrvatske javnosti (vidi Vjesnik 15. i 16. rujna) odlazi za koji mjesec. Tražite već sada tko će onda biti u središtu vaše mržnje. 
 
 
 
null


#35:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 19:45:02
Na #33. 
 
Izjava nije bila s ozbiljnom namjerom jer je poznat moj stav o tome koliko je portal javni medij ili ne. 
 
 
Na#34 
Javnost je nedavno upoznata s činjenicom da je došlo do razmimoilaženja između prof. M. Radmana i prof. I. Đikića, što je dr. T. Šušković pri pisanju trebao uzeti u obzir. Postavlja se pitanje u čemu je prijepor? Nakon objave mog teksta primio sam privatno pismo u kojem me se optužuje na sličan način, kao što je to učinio dr. T. Šušković, da ništa ne razumijem o MedILS-u. Uz napomenu da je prof. I. Đikić vrlo načelan i pošten čovjek. Što znači taj iskaz jednog od njegovih fanova?  
 
Nije doslo do razilazenja izmedu nas. Nasuprot MediLSu ima novi pocetak i uskoro cete cuti novice o znanstvenim publikacijama i financiranjima pojedinih projekata iz inozemnih fundacija. Detalje mozete procitati u Intervjuu u Globusu ili izjavi Miroslava u Jutarnjem ili clanku u Vecernjem Listu
 
Prema biografiji uglednog frankfurtskog profesora, koju sam vidio na mreži svih mreža piše da je 2002. izabran za izvanrednog profesora u Splitu. To je ta glasovita ?prva ruka?. 
 
A gdje vam je druga ruka kolega IC? Da li vi citate rukama ili glavom? Iz svega recenog meni nije jasno gdje su vam tu bilo kakvi argumenti za vasu tvrdnju o povezanosti izboru u Frankfurtu i SPlitu. Cesto mi se cini kao da se svadate sami sa sobom te da imate omiljene osobe koje blatite kad god pisete nesto za vas omiljeni casopis Vjesnik.  
 
 
BTW nisam procitao taj vas famozni clanak od 20 kolovoza. Citajuci ga sada izgleda da ste u svom odgovoru 34 kopirali pola clanka. Vjesnik-I. Catic
 
Nije mi jasna vasa poruka na kraju tog clanka: 
 
Pridodajem ono što sam nedavno napisao na znanstvenom portalu Connect, koji objavljuje Društvo znanost, a kojem je na čelu vrlo sposobni znanstvenik-povratnik doc. dr. sc. Dejan Vinković. Zbog takvih rezultata ankete ministra su prozvali 'njegovi'. Ali on je nepokolebljiv.


#36: Glasova: 1 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 20:21:43
Na #34 
 
Napokon, zanima me je li prof. I. Đikić najprije postao profesor fiziologije u Splitu 2002. ili profesor biokemije 2003. u Frankfurtu. To nije nevažno pitanje za cijeli profesionalni profil tog znanstvenika. To je za mene ponajprije moralno pitanje. Čini se da je iskoristio neke zakonske mogućnosti i izabran je najprije u Splitu. Čulo se ovih dana tijekom njegova gostovanja u turističkoj emisiji da je u Splitu izvanredni profesor. To mu je poslužilo kao odskočna daska u Frankfurtu. 
 
Doista beznadezan slucaj! Pokvarena ploca! Autor ne moze, ili ne zeli, shvatiti da biti izabran u bilo koje zvanje u ma kojoj znanstvenoj instituciji u Hrvatskoj NE pomaze, niti znaci ISTA, samo po sebi, kod izbora u isto ili vise zvanje u inozemstvu, bilo Njemackoj, Svicarskoj, UK, ili US. Vani NEMA automatizma. Za akademsku poziciju u inozemstvu, narocito profesorsku, treba se IZBORITI, nametnuti, u ostroj medjunarodnoj konkurenciji, medju velikim brojem kvalitetnih kandidata iz cijelog svijeta. Ono sto se tada gleda i mjeri je znanstvena izvrsnost i potencijal za buducnost, a ne akademsko zvanje u Hrvatskoj (ili negdje drugdje). Stoga je redoslijed izbora u Splitu i Frankfurtu, kakav god bio, doista potpuno nevazan, irelevantan. Budite sigurni da sveucilisna profesura u Splitu nije nikakva odskocna daska za Frankfurt! Stoga prestanite vec jednom dizati prasinu oko te besmislice. Samo cinite sebe smjesnim. 
 


#37:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 20:30:00
Procitao sam Kriterij politicke podobnosti i clanak kolege IC o sjednici Upravnog vijeca, pa ponovo clanak Polemike novog vremena i opet sam ostao zacuden sto sve vi mozete javno napisati (te sto Vjesnik moze objaviti??), ali nikakvo ne shvacam kako se u vasem mentalnom kaosu nasao ovaj zadnji pasos.  
 
Cini se kao da zelite reci da su njegovi (tj. HDZovci) protiv ministra znanosti ali ga vi tako zdusno branite i u tome nekako bezvezno uvlacite ovaj portal, Drustvo znanost i kolegu DV. BTW: Sto misle clanovi Drustva znanost o ovakvim izjavama? 
 
Onda sam opet pronasao vas post na portalu u kojem uistinu ukazujete kako ne samo CK connecta nego i HDZ rade protiv ministra znanosti ali kao on ima veliku podrsku u vama i seicima kojima prodaje necije tude znanje. jer ipak nas ministar ne zna u sluzbenom pismu korektno napisati niti rijec: country??? 
 


#38:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 20:47:52
Samo radi korektnog informiranja:  
 
Javni izbor redovnog profesora biokemije na Goethe Sveucilistu lipanj 2002, sluzbeni pocetak rada kao profesor biokemije u Frankfurtu prosinac 2002, preseljenje cijelog mog laboratorija (4 znanstvenika iz Uppsale u Frankfurt) veljace- travanj 2003 godine. S tim datumom prekida se moj znanstveni angazman sa Ludwig Institutom u Svedskoj i naknadni rad je povezan samo s Frankfurtskim Sveucilistem. Taj datum naglasavam u svom zivotopisu kao pocetak znanstvenog rada u Frankfurtu (ali ne i datum mog izbora za profesora) jer sam korektan prema instituciji (LICR) koja je do tada financirala rad mojih znanstvenika u SVedskoj. 
 
Izbor u zvanje izvanrednog profesora na MF u Splitu rujan/listopad 2002. 
 
Ocigledno je da je izbor u Frankfurtu bio prije izbora u SPlitu a ocigledno je svima, osim patoloskim zlobnicima, da ta dva izbora nemaju bas nikakvu vezu.


#39: #35 i 37 Glasova: 2 (min. 3)
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 20:52:15
Vi ste uveli sustav: ne valja ministar, ne valjaju uglavnom svi koji rade u Hrvatskoj (osim Vaših prijatelja i obožavatelja i obožavateljica), ne valjaju povratnici, ne valjaju oni u SAD. Vi stepo Vašem pisanju jedina moralna vertikala u Hrvatskoj i svijetu što se tiče znanosti. A već se Vas nekoliko puta uhvatilo, kako se to kaže "s prstima u pekmezu". Ja jako dobro znam što hoću i bit će još prilike da se Connectovci obruše na mene. To me ne smeta. Posebno ne nekakvi komentari koji su se tu pojavili u vezi i glede mog posta. Ti autori me nikada do sada nisu uvjerili da su takvi genijalci kakvim se prave. Moralno je pitanje tvrditi Frankfurt pa Split, a u službenu biografiju upisati obrnuto.  
 
Smiješni su za mene svi koji su u ovom postu dobru namjeru kolege S. Zelenike pretvorili u pucanje po svima koji su se usudili vratiti, raditi po propisima. Gospodo s postova, najnoviji #36, dođite ovamo, načinite revoluciju u zemlji. Zatucite sve što vam se ne sviđa, izaberite si pajdaše pa da vidimo što će to biti. Gore od ovoga. Tko je savjetnik predsjednika Vlade i dobije mimo sustava 28 milijuna od gospodarstva, koje onda ne zna je li to donacija ili ulaganje i kome se da 1 milijun mimo svega, nea pristojno barem šuti. A ne galami na sve i svakoga. a kome se ne sviđa moje pisanje u Vjesniku (više od 300 tekstova od 1989.) neka se tamo javi kao što je to imao hrabrosti javiti se doc. T. Šušković


#40:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-16 21:47:58
a kome se ne sviđa moje pisanje u Vjesniku (više od 300 tekstova od 1989.) neka se tamo javi kao što je to imao hrabrosti javiti se doc. T. Šušković 
 
Nakon svega napisanog nemam hrabrosti javiti vam se u Vjesnik, jer vama uopce nije bitno sto je istina a sto patoloska laz. Vazno je da vi i nakon 300 clanaka u Vjesniku mozete ponovo s istim zarom lagati i klevetati one koje neprikriveno mrzite (MR i VS), a ja sam vam ionako samo kolateralna zrtva zbog uspjesnog rada u MedILSu.  


#41: Ne mrzim MR i VS a Vi se pravite žrtvom
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-17 06:28:27
Dragi kolega #40¸ 
 
Nemam razloga da mrzim MR i VS, pa ste Vi kolateralna šteta. Preporučio bih Vam da pročitate najnoviju knjigu prof. S. Letice: "Let iznad kukavičjeg gnijezda". U najvećem dijelu njegovih tekstova povezanih s MR i VS je potpuno slažem a i s nekim drugim ocjenama. Npr. o copy-paste medijskim djelatnicima itd. Ja se držim linije o tome da je MR član Francuske akademije znanosti, a ne Francuske akademije prije nego što sam upoznao Vašeg objekta interesa. Znao sam već od početka ovog desetljeća kada se počela stvarati fama o genijalcima (prije nego sam Vas upoznao u TV emisiji, kada smo bili zajedno s akademikom Paarom) da baš prča s velikim donacijama iz svijeta i okolice, osobito EMBO baš i ne će ići tako lako. Što se popkazalo točnim. 
 
Drago mi je da ste ponovno našli zajednički jezik s MR-om. Želim Vam puno sreće i nadam se da će Vam idući ministar znanosti, jer ovaj je otpisan, biti po volji. Možda Vas izabere za svog savjetnika. Pa ćete imati priliku dobivati novac bez natječaja kao što to prolazimo svi drugi. Svojim tekstovima, premda ponekad pretjeruje, S. Letica je potpuno u pravu.


#42:
(Podaci o autoru dostupni clanovima CONNECT-a) 2007-09-17 09:16:19
nadam se da će Vam idući ministar znanosti, jer ovaj je otpisan, biti po volji. 
 
Dobro je da dolazi novi ministar jer je neophodno uvesti malo vise demokraticnosti i tolerancije u komunikaciju medu znanstevnicima, te odratiti veliki posao u promjeni sustava znanosti u RH. Medutim mene uopce ne zanima tko ce to biti, a nemoguca je misija da cu ikome sluziti kao savjetnik. Prije ce imati kriticnog sugovornika na portalu i u javnosti. Malo ce se toga promjeniti u mom djelovanju samom smjenom ministara ukoliko novi nastavi raditi na identican nacin.


Komentiranje i uvid u autore komentara je omoguceno clanovima Connect zajednice. Kako biste se ukljucili, ispunite kratak formular i registrirajte se.


   znanost.org
   CONNECT
   Nebo na Poklon
   Svemirsko ljeto 2007
   Ljetna skola astronomije
   Ljudski boravak u Svemiru
   Sastanak FHA 2007
   Skola Medijskog Pracenja
   Casopis INDECS
   SIWA 2007
Teme:
Dogadjanja
Wed Nov 26 @08:00AM
Seminar: Pravo na obrazovanje


Rasprave o 2. kongresu hrvatskih znanstvenika

Kalendar dogadjanja
November 2008
M T W T F S S
27282930311 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
This month

Zadnje komentirano
Internet, dezinformatori i znanstvena novinarka
(14 kom., prije 6 min.)
cross citations
(10 kom., prije 9 min.)
Zastoj u radu portala
(6 kom., prije 12 hrs.)
Postotak (više) i visoko obrazovanih u Hrvatskoj
(29 kom., prije 8 dan/a.)
Započela javna rasprava o strategiji energetskog razvoja republike Hrvatske
(1 kom., prije 8 dan/a.)
Obama novi predsjednik SADa - dobitak za znanost
(30 kom., prije 8 dan/a.)
Novi list proširio rubriku 'Znanost' na 8 stranica
(7 kom., prije 9 dan/a.)
Gunther Wuchterl - stranac koji dolazi za sveučilišnog profesora prirodnih znanosti u Hrvatsku
(62 kom., prije 9 dan/a.)
Prezentacija Energetske strategije Hrvatske
(15 kom., prije 9 dan/a.)
Bologna Disaster II
(49 kom., prije 9 dan/a.)

Tekstovi proteklih dana
Srijeda
Tko se još sjeća akcije 'Index'?
Utorak